פרחונית ושקופה: התאהבנו בשמלת הכלה של נעמי ווטס

אחרי שש שנים ביחד ואירוסים שנשמרו בחשאיות (על אף הטבעת הענקית) השחקנית נישאה בסוף השבוע האחרון לבן זוגה, בילי קרודופ. היא נראתה קולית ואלגנטית להפליא בשמלת תחרה של אוסקר דה לה רנטה, אותה השלימה באמצעות סנדלים זהובים ומשקפי שמש

מאת  | ‏ 12 יוני 2023

בסוף השבוע מאיה ורטהיימר הגשימה פנטזיה והתחתנה בבניין העירייה של ניו יורק – אבל היא לא הייתה היחידה. גם השחקנית נעמי ווטס עשתה בדיוק אותו דבר ביום שישי האחרון, וחתמה באופן רשמי את הקשר עם בן זוגה מזה 6 שנים, השחקן בילי קרודופ, בסיטי הול.

השניים הכירו ב-2017 כשצילמו יחד את הסדרה "ג'יפסי", ומאז שמרו את הזוגיות שלהם מתחת לרדאר. גם סביב האירוסים הם שמרו על חשאיות – כבר במרץ נעמי נצפתה עונדת טבעת יהלום ענקית על האצבע הנכונה, אבל כשנשאלה עליה בראיון ל"טודיי שואו" התחמקה בחינניות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Naomi Watts (@naomiwatts)

בניגוד לוורטהיימר, שהלכה על כל הקופה עם חצאית טול גרנדיוזית, ווטס שמרה על איפוק (אבל נראתה לא פחות נסיכה). היא לבשה שמלת תחרה לבנה של אוסקר דה לה רנטה מדגם "חבצלות מים" – שמלה קיצית וקלילה אבל אלגנטית להפליא, עם משחקי שקיפויות וכתפיות עדינות, שמגיעה מקו הרדי-טו-וור של המעצב. אם תרצו, תוכלו גם אתן להזמין אותה באתר תמורת 19,416 שקלים.

את המראה ווטס השלימה באמצעות סנדלים של ג'יאנביטו רוסי, תכשיטים של בריוני ריימונד וזר פרחים שנקנה במכולת מקומית. הכלה הקולית השאירה את שיערה פזור והצטיידה בבלייזר ומשקפי שמש לבנים – כי מנהטן יכולה להיות מאוד הפכפכה באביב.

קרודופ נראה נאה לצידה בחליפה בגוון נייבי כשהוא אוחז בידיו תיקים גדולים – ככל הנראה לטובת סופ"ש רומנטי אליו המשיכו הנשואים הטריים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gheir.com (@gheir)

נעמי ווטס, חתונה, שמלת כלה, אוסקר דה לה רנטה

מראה לא מתאמץ, אבל קולע בול (צילום: אינסטגרם, naomiwatts)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Chiccose DOC (@chiccosedoc)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Mixedmag (@mixedmagg)

נעמי ווטס, חתונה, שמלת כלה, אוסקר דה לה רנטה

הפרחים מהמכולת (צילום: אינסטגרם, naomiwatts)

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Elder Ordonez (@elderordonez1)

השאירו תגובה

 

  • השמלה יפייפיה, אבל המחיר קרוב ל 20.000 שח, לעשירות בלבד

    מאת: נורה |‏ 12 ביוני 2023 | 13:48