הרבה מעבר לטרנד: האם המשקפיים של אפל עומדים להיות האקססורי המבוקש בעולם?
ה"פרו ויז'ן" שהוצגו השבוע צריכות להעסיק מאוד את חברות האופנה ועשויות לחולל מהפכה מוחלטת בתעשייה. עד אז, נמשיך להתאבסס על הטישרט ב-16,200 שקלים של שאנל, על החולצה של קים שהיא מחווה/עקיצה מושלמת לקנדל, ועל קולקציית הגאווה הכי רותחת שראינו. חדשות, שאלות ומחשבות על מה שקרה השבוע בעולם האופנה
View this post on Instagram
נראה שהשאלה הקיומית העיקרית שמעסיקה כיום את עולם האופנה היא "מה בא אחרי ה-Y2K", כשמגמות האינדי-סליז והיוקרה השקטה נאבקות ביניהן על הירושה משל היו קנדל ושיב רוי, אבל בשורה אחרת שהושקה השבוע אמורה לעורר תהיות גורליות אף יותר: מה תהיה משמעותה של אופנה בעתיד שמבעד למשקפי המציאות הרבודה? האם ה-Vision Pro של אפל, שהמומחים והחזאים עוד נאבקים ביניהם על גודל המהפכה שהם עשויים לחולל ממש בקרוב, יהפכו לאקססורי הנחשק מכולם וישנו מהיסוד את האופן שבו אנחנו צורכים תוכן בכלל, ואופנה בפרט?
"תוכלו לראות, לשמוע ולייצר אינטראקציה עם תוכן דיגיטלי ממש כאילו הוא במרחב הפיזי שלכם, ותשלטו בוויז'ן פרו באמצעות הכלים הטבעיים והאינטואיטיבים ביותר: העיניים, הידיים והקול שלכם", אמר מנכ"ל אפל טים קוק כשהציג את האביזר החללי. בעוד חזון המטא-וורס של פייסבוק לא ממש קנה אף אחד, הפרזנצטיה האפלית מצליחה לצייר (כלומר, לרבד) תמונה משכנעת, ולו רק בזכות הסטייל הכמעט בלנסיאגה-אי של המשקפיים.
View this post on Instagram
אלא שזו לא בדיוק הזווית היחידה מהבחינה הזאת: נביאי המציאות הרבודה מבקשים להודיע לחברות האופנה שהתעשייה כולה עומדת להתהפך על הראש, כי בקרוב בגדים דיגיטליים יהיו מבוקשים ופופולריים יותר מאלה הממשיים.
View this post on Instagram
האם זה אומר שחולצת הפורמולה 1 של שאנל, שתג המחיר שלה מחרפן את טיקטוק, תעלה פחות מ-4,450 דולר (שהם 16,292 שקלים, ואלף דולר פחות ממשקפי הפרו ויז'ן) בגרסה הדיגיטלית? איכשהו אנחנו לא בטוחות.
View this post on Instagram
בכל מקרה אין ויכוח על כך שהחולצה של קים קיי היא חולצת השבוע: בסרטון הטיקטוק שהעלתה השבוע עם נורת', היא לובשת טישרט ועליה הדפס של אחותה קנדל מוקפת בשחקני הכדורסל שיצאה איתם, לצד הכותרת "החמישייה הפותחת של קנדל".
View this post on Instagram
לא באמת הופתענו לגלות שקולקציית הגאווה של דיזל היא המצטיינת המוחלטת בתחומה, עם אוסף הדפסים משגע שנוצר ונאצר, כמו בשנה שעברה, בשיתוף עם קרן Tom of Finland לתמיכה באמנות אירוטית.
התוצאה היא תערוכה קבוצתית מיצירות של אמנים שונים, המציגות סצנות ודמויות קוויריות בסגנונות שונים, ומייצרת ערך אמיתי בחיבור בין אופנה לגאווה. קשה שלא לזהות בהדפסי הגברים המתמזמזים רפרנס להיסטוריית הפרסומות החתרנית של המותג האיטלקי, שלאורך שנות התשעים, עוד לפני שהיה מדובר באקט של חובה חברתית וציניות מסחרית, כללו רגעי גאווה בלתי נשכחים כמו "המלחים המתנשקים".
View this post on Instagram
View this post on Instagram
אנחנו יודעות שעד עכשיו בכלל לא רציתם לטוס לחופשה קיצית על הריביירה האיטלקית הפסטורלית, אבל אולי זה ישכנע אתכם שבכל זאת כדאי: בוטיק הפופ-אפ החדש של ז'אקמוס בפורטופינו פשוט נראה מזמין מדי.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
איכס איזה גועל של קולקציה. איבדתם את זה לגמרי. כל כך זול פרובוקטיבי וחסר סטייל.
מאת: Shir | 10 ביוני 2023 | 21:45יש סחורה לזבל הזה. וכנראה שהם גם זבל