מה קורה שם? בת הזוג של קניה כיסתה את הפנים בגרביונים

ביאנקה סנסורי נצפתה בשמלה שחורה עם קונסטרוקציה גדולה מסביב לכתפיים, כשהיא מכוסה כולה בבד רשת צמוד שמגביל את שדה הראייה ואת חופש התנועה שלה. בא לנו להאמין שהיא נהנתה להשתעשע באאוטפיט האוונגרדי הזה, אבל קצת קשה לראות אותה ככה

מאת  | ‏ 5 יוני 2023

קניה ווסט הוא פרסונה שנויה במחלוקת, בלשון המעטה, ונראה שהוא נהנה להמשיך לטפח את התדמית הזו. אחרי שבוטל ברחבי העולם בעקבות אמירות אנטישמיות הוא התפנה לזוגיות חדשה וביזארית למראה עם ביאנקה סנסורי - ארכיטקטית ראשית במותג שלו, ייזי. השניים טוענים שנישאו, ולמרות שלפי דיווחים בעולם לא ברור אם יש גושפנקה חוקית לכך, אין לנו שום כוונה להיכנס לוויכוח איתם.

ווסט תמיד נוהג להתייחס לאופנה כמגרש למשחקים והתנסויות, אבל כשהוא נמצא בזוגיות זה הופך להיות קיצוני בהרבה. נראה שסנסורי שותפה לאותה גישה, או לפחות זורמת עם הרעיונות של בן זוגה. כשהשניים מטיילים ברחבי אל. איי ביאנקה נוהגת לקשור סביב פניה חולצה שתסתיר אותם, ולא מזמן היא הציגה באינסטגרם לוק שהכעיס לא מעט אנשים ברחבי העולם, שכלל רק מעט נייר דק שחור שכיסה את האזורים האינטימיים בגופה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@dailyfashion_news)

אתמול השניים נצפו בדרך לטקס יום ראשון בכנסייה במראה שלא ממש מתאים למאורע (למען האמת קשה לחשוב על מאורע אליו הוא כן יתאים). קניה לבש חולצת טי עם הכיתוב "משטרה" בגרמנית בשילוב כריות כתפיים מאסיביות (לא בפעם הראשונה), טייץ צמוד וגרביים ללא נעליים. "אשתו" צעדה לצדו בשמלה שחורה עם קונסטרוקציה גדולה מסביב לכתפיים, כשהיא מכוסה כולה בבד רשת צמוד שמגביל את שדה הראייה ואת חופש התנועה שלה.

אנחנו מאוד רוצות להאמין שסנסורי נהנתה להשתעשע באאוטפיט האוונגרדי הזה ושהוא נבע מבחירה שלה, אבל קצת קשה לראות אותה ככה. את נושמת שם? מצליחה לגרד באף? מצמצי פעמיים אם את צריכה חילוץ בבקשה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@luckydraw_kr)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Voiceofnaija.ng (@voiceofnaijang)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Yefanatics (@yefanatic)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by yemisizealtv (@yemisizealofficialtv)

השאירו תגובה