בשיא שלה: אמרטה עם שמלה שקופה לחלוטין

אחרי שהתגברה על הגירושים, השיקה מותג בגדי ים והצליחה בטירוף עם הפודקסאט שלה, אין ספק שאמילי רטאייקאוסקי נמצאת באחת התקופות הטובות בחייה - סיבה מעולה לצאת לרחובות ניו יורק עם שמלת סליפ שקופה ומגפי בוקרים. אמנם לא לגמרי ברור אם זו שמלה או כותונת בית סקסית, אבל ברור שהיא סופר טרנדית והורסת עליה

מאת  | ‏ 5 יוני 2023

אמילי רטאייקאוסקי

אמילי שורפת את רחובות ניו יורק (צילום: Gotham לגטי אימג'ס)

אפשר לומר שאמילי רטאייקאוסקי נמצאת באחת התקופות היפות בחייה. היא התגברה על הגירושים, עפה על החיים כרווקה, קולקציית בגדי הים המשותפת שלה עם Mirror Palais הושקה בהצלחה מסחררת וכל העולם רוצה להתארח בפודקאסט שלה.

השבוע, האגדה הזאת מציינת 32 שנים להיוולדה, ובסוף השבוע כבר החלו חגיגות יום ההולדת עם החברות הטובות. אמרטה יצאה לחגוג בניו יורק כשהיא לובשת חולצת סטרפלס לבנה יחד עם מכנסי פסים בצבעי הקשת של דולצ׳ה וגבאנה, שלגמרי יתכן שנבחרו בגלל חודש הגאווה שבדיוק התחיל.

אמילי רטאייקאוסקי

מעניין אם משהו מגרד לה ברגל או שהבינה שיש צלם (צילום: Gotham לגטי אימג'ס)

אבל הלוק שאנחנו רוצות לדבר עליו הוא אחד אחר – שמלת סליפ מעט שקופה של ברברי ומגפי בוקרים, שאמרטה לבשה ברחובות ניו יורק בשעות היום, כשהיא מסתובבת לבדה.

למרות שקייטי הולמס היא המלכה הבלתי מעורערת של הסטריט-סטייל במנהטן, אמרטה בהחלט נותנת לה פייט עם המראה הזה, שקורץ לאחד השילובים האייקוניים של שנות התשעים – שמלות סליפ עם מגפי קומבט.

אמילי רטאייקאוסקי

שימי לב רק להסתכל לאן את הולכת ולא רק בפון (צילום: Gotham לגטי אימג'ס)

לא ברור לגמרי אם השמלה של ברברי, שמעוטרת תחרה שחורה, היא בגד שאמור להילבש בחוץ ולקרוץ להלבשה תחתונה, או שהיא חלק מקולקציית ההלבשה התחתונה שאמרטה החליטה להסב לשמלה. כך או כך, היא לגמרי עונה על הטרנד הנוכחי של חשיפת התחתונים, ואמילי בחרה בחוכמה בתחתונים וחזייה שחורים חלקים, שלא מתנגשים עם הפרינט המזוהה של ברברי.

מגפי הבוקרים המוצלחים שייכים למותג האיטלקי Sonora, שמציע מגפי בוקרים במגוון מסחרר של צבעים, גבהים שונים של מגפיים ושל עקבים, ואפילו מגפי בוקרים מטאליות. הדגם השחור-לבן של אמרטה הוא מהיפים ביותר של המותג, אבל כדאי לקחת בחשבון שתג המחיר הוא 3,000 ש״ח.

אמילי רטאייקאוסקי

3000 שקלים והבוטס האלה שלכם (צילום: Gotham לגטי אימג'ס)

אמילי רטאייקאוסקי

חוגגת יום הולדת עם החברות ובגד מעניין אך מוזר (צילום: Gotham לגטי אימג'ס)

 אמילי רטאייקאוסקי

יום הולדת 32 שמח (צילום: Gotham לגטי אימג'ס)

  אמילי רטאייקאוסקי

לא לגמרי הבנו את הלוק, אבל את הורסת תמיד (צילום: Gotham לגטי אימג'ס)

השאירו תגובה