היילי ביבר בביקיני הורס ואקססורי מאולתר אך מושלם

הכוכבת יצאה לחופשה אירופאית עם בן הזוג ג'סטין ביבר וכמה חברים טובים, והדגימה שוב את הסטייל האישי המדויק שלה. מטי-שירט וינטג' ועד טופ נאוטי מתוק –עוד הזדמנות לקבל השראה מהמאסטרית שלנו

מאת  | ‏ 30 מאי 2023

לרובנו אין תקציב לחיות את חיינו כמו סלבס, אבל מדי פעם כדאי לפזול לעבר העשירים והמפורסמים ולקחת מהם כמה טיפים לחיים הטובים. אחר כך, כמובן, נצטרך לעשות התאמה לחשבון הבנק שלנו.

קחו לדוגמה את היילי ביבר, שבימים אלה החליטה לשלב בין ביזנס לפלז'ר. מכיוון שהדוגמנית בין כה וכה ביקרה באירופה – כדי להשיק את מותג הביוטי שלה באנגליה ולהצטלם לוויקטוריה'ס סיקרט בספרד – היא החליטה להפוך את נסיעת העבודה הזאת לחופשה, ואחרי שסיימה את ההתחייבויות המקצועיות המשיכה לחגוג עם חברות וחברים, ביניהם בן הזוג ג'סטין ביבר והדוגמנית והחברה הטובה ג'סטין סקיי.

בין שיטוטים בערים אירופאיות והפלגות על יאכטות, היילי התפנתה לתעד את ימי החופשה האלה באינסטגרם, ואנחנו בהחלט מודות לה על כך.

היילי ביבר, ביקיני, בגד ים

קלטתם את הסרט בשיער? (צילום: אינסטגרם, haileybieber)

"כל מה שאני יודעת הוא שאני עומדת לבלות את הקיץ הכי טוב בחיי", היא כתבה בפוסט החופשה הראשון, שבו היא לובשת בין השאר חולצת וינטג' של "Got Milk?" מקמפיין הניינטיז המפורסם בו סלבריטאים הצטלמו עם שפם חלב כדי לקדם את המשקה. מתחת לחולצה היא לובשת ביקיני אדום קטנטן ונהדר של טרופיק אוף סי. בתמונה אחרת אפשר לראות את בגד הים במלוא הדרו, לצד אקססורי מאולתר ונהדר – סרט אדום אותו קשרה הדוגמנית בשיערה.

אחרי שהחליפה לכמה לוקים לבנים וקיציים, היילי חזרה לצבע האדום עם אחת החולצות המתוקות שראינו עליה. חולצת הפסים עם ההשראה הימית היא של המותג הצרפתי Ami, ואיתה היילי לבשה חצאית ג'ינס קצרה של המותג הקליפורני EB דנים, חגורה שחורה של מיו מיו ומשקפי שמש שחורים של סן לורן. מבחינתנו זה הלוק המנצח של הוואקאנס הזה, לא מעט בזכות עגילי הסטייטמנט המוזהבים.

היילי ביבר, ביקיני, בגד ים

בא לנו חופשה (צילום: אינסטגרם, haileybieber)

היילי ביבר, ביקיני, בגד ים

"הקיץ הכי טוב בחיי" (צילום: אינסטגרם, haileybieber)

היילי ביבר, ביקיני, בגד ים

עושה סאפ (צילום: אינסטגרם, haileybieber)


היילי ביבר, ביקיני, בגד ים

ללמוד מהמאסטרית (צילום: אינסטגרם, haileybieber)

היילי ביבר, ביקיני, בגד ים

המים האלה כנראה קפואים (צילום: אינסטגרם, haileybieber)

היילי ביבר, ביקיני, בגד ים

מחווה לשבועות? (צילום: אינסטגרם, haileybieber)

השאירו תגובה