יפה בוורוד: יעל בר זוהר נראית מדהים בשמלת ערב

לחתונה מתוקשרת ביותר של סוכן האומנים ניב עשת כהן, בחרה יעל בר זוהר בשמלה בוהמיינית קלילה בצבע ורוד. השמלה היא מבד שקוף למחצה בגוון ורוד בהיר, עם עיטורים של חרוזים נוצצים ותחרה. שמלה מושלמת לאירועים חשובים באמת

מאת  | ‏ 29 מאי 2023

יעל בר זוהר

יעל בר זוהר. קורנת בוורוד (צילום:אינסטגרם יעל בר זוהר זו-ארץ)

רגע לפני שעולה העונה החדשה של ״רוקדים עם כוכבים״, נדמה שאחת הכוכבות הגדולות של העונה הקודמת – יעל בר זוהר – כבר שמה מאחוריה את ההדחה המפתיעה, שמנעה ממנה להגיע לגמר כנגד כל הציפיות. אין לנו ספק שכיף הרבה יותר לרקוד בלי הלחץ של השופטים, הניקוד, המצלמות והקהל, ואתמול הייתה לבר זוהר הזדמנות נהדרת לעשות בדיוק את זה.

הכוכבת הגיעה לחתונה של הסוכן ניב עשת כהן, שמייצג ומנהל סלבס שכולנו מכירים כמו שלישיית מה קשור, יעל פוליאקוב, מיה דגן וגם מישהו שבר זוהר מכירה מקרוב – גיא זו-ארץ.

יעל בר זוהר

צבע מושלם לחתונת קיץ (צילום:אינסטגרם יעל בר זוהר זו-ארץ)

״בקיץ הזה תלבשי… ויוי״, קיפשנה בר זוהר את הפוסט שהציג לראווה את השמלה הבוהמיינית הקלילה שלבשה לחתונה של עשת כהן ובת זוגו אנדריאה. האמת היא שגם בלי הכיתוב או התיוגים, אפשר לזהות באופן מיידי את כתב ידו של בלאיש בשמלה הזאת.

אמנם שרוולים ארוכים היא לא הבחירה המתבקשת לימי הקיץ, אבל עם מזג האוויר ההפכפך של השבועות האחרונים, שמלה עם שרוולים ארוכים היא גם לא כל כך תמוהה. את השרוולים מאזנים האורך הקצר של השמלה והבד הדק שמאפשר לה לנוע ולנשום.

יעל בר זוהר

איו מה להגיד, יפה לה ורוד (צילום:אינסטגרם יעל בר זוהר זו-ארץ)

השמלה היא מבד שקוף למחצה בגוון ורוד בהיר, עם עיטורים של חרוזים נוצצים ותחרה. אהבנו במיוחד את הבד הנוסף ששולב בקצה השרוולים ותחתית השמלה, בגוון ורוד פודרה מעט יותר כהה ועם פרימה קלה בשרוולים שהוסיפה טקסטורה מעניינת.

יעל בר זוהר

עפנו על השרוולים (צילום:אינסטגרם יעל בר זוהר זו-ארץ)


השאירו תגובה