ג'ני פרום קאפרי: ג'ניפר לופז בבגד הים הכי מחמיא שראינו

לרגל השקת מותג הטקילה האיטלקית שבבעלותה, ג'יי לו הצטלמה לקמפיין באי קאפרי כשהיא בבגד ים שלם צהוב עם מחשופי צד עמוקים ומחמיאים. לא כולם אהבו את הקמפיין ולופז חטפה ביקורת רבה שהיא מפרסמת אלכוהול אחרי שבעלה, בן אפלק, הודה הוא אלכוהוליסט לשעבר

מאת  | ‏ 29 מאי 2023

ג'ניפר לופז

ג'ניפר לופז בבגד ים מחמיא ביותר (צילום: Jennifer Lopez אינסטגרם)

לא פעם כתבנו פה שג׳ניפר לופז שייכת לזן נדיר מאוד של סלבריטאים – כאלה שהם כמעט קונצנזוס של אהבה. למרות שכולנו יודעים שהיא כבר מזמן לא ״ג׳ני מהבלוק״, קשה מאוד שלא להתאהב באישיות של לופז בכל פעם שהיא פותחת את הפה, ולהרגיש שנשאר משהו בתוכה שהוא אותנטי ומחובר לקרקע, אפילו אם זה סתם תעלול יח״צני.

אבל לופז בכל זאת חיה באור הזרקורים, ושם בלתי אפשרי להתחמק מביקורת. בחודשים האחרונים, הכוכבת הכל כך אהובה הזאת סופגת לא מעט תגובות גוערות מהקהל, והאמת היא שאפשר להבין למה. ג׳יי לו הקימה לאחרונה את מותג הטקילה Delola. מה הבעיה עם זה? בעוד הרבה סלבריטאים מקדמים משקאות אלכוהולים, במקרה של לופז קהל העוקבים והמעריצים שלה נותר מבולבל. רק לאחרונה, לופז הצהירה שהיא עצמה לא שותה אלכוהול מסיבות בריאותיות. בנוסף, בן זוגה בן אפלק הוא אלכוהוליסט שמנהל מאבק ארוך שנים עם ההתמכרות, וגם מגיע ממשפחה של אב אלכוהוליסט וסבא וסבתא אלכוהוליסטים. עם הרקע הזה, הבחירה של לופז להקים מותג אלכוהול היא אכן משונה.

ג'ניפר לופז

יש מצב שזה בגד ים שלם הכי סקסי שראינו (צילום: Jennifer Lopez אינסטגרם)

אז הרעיון מאחורי המותג לא ממש ברור, אבל גם אם לא נשתה את הטקילה של ג׳יי לו, לפחות אפשר להנות מכך שמדובר בעוד סיבה עבור האישה והאימפריה להצטלם לקמפיינים. באוגוסט האחרון, ימים ספורים לאחר החתונה שלה עם אפלק, לופז הצטלמה באי האיטלקי קאפרי לקמפיין שרואה אור בימים אלה ממש, וכבר אז הציגה לראווה את בגד הים הצהוב הלוהט שבתמונות החדשות.

למרות שלא מצאנו הוכחות חד משמעיות, כל הרמזים מצביעים על כך שמדובר בבגד ים מדגם מריסה של נורמה קמאלי, שמוכר בזכות מחשופי הצד העמוקים שלו. כדי ליצור אווירה של חופשה יוקרתית עם קריצה לסבנטיז, בגד הים הצהוב שולב עם מטפחת ראש צבעונית, עגילי זהב בצורת חישוק עבה וקטן ומשקפי שמש מרובעים ומוצלחים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by(@shaft_magazine)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jlo.TP46 (@jlo.tp46)

ג'ניפר לופז

מותג האלכוהול שהקימה (צילום: Jennifer Lopez אינסטגרם)

השאירו תגובה