בחצאית וחולצת בטן: ריף נאמן שורפת את פסטיבל קאן

ריף נאמן הגיעה לפסטיבל קאן כאורחת הכבוד של בית האופנה פאקו רבאן. כמובן שריף זכתה ללבוש בגדים של המותג, ובתמונה באינסטגרם נתנה הצצה קטנה למאחורי הקלעים, עם כמה אופציות של תלבושות תלויות על קולב ומחכות רק לה. הבחירה שלה הייתה נכונה ומדויקת

מאת  | ‏ 17 מאי 2023

ריף נאמן

ריף נאמן בפסטיבל קאן (צילום: אינסטגרם Reef Neeman)

פסטיבל הסרטים של קאן נפתח אמש, ועוד לפני שיצאו הביקורות על הסרטים שמשתתפים בו, הוא מעוררות סערות אחרות. בראשן – הנוכחות השנויה במחלוקת של ג׳וני דפ, שמככב באחד הסרטים של התחרות המרכזית של הפסטיבל. לאחר המשפט המתוקשר שלו מול האקסית אמבר הרד, שחשף את האלימות ההדדית בין בני הזוג, השחקנית ברי לרסון, שמשמשת כאחת השופטות בפסטיבל השנה, אמרה שאולי תבחר שלא לצפות כלל בסרט.

במקביל, אי אפשר היה לפספס את ההופעות על השטיח האדום, שכללו את הלן מירן שלהטה בשמלה כחולה ושיער צבוע תואם, נעמי קמפבל שנצצה בשמלה כסופה ואל פנינג שנראתה כמו נסיכה בשמלת ערב עשירה של אלכסנדר מקווין.

ריף נאמן

בחירה מעולה של אאוטפיט (צילום: אינסטגרם Reef Neeman)

אבל הפסטיבל הוא לא רק הזדמנות לצפות בסרטים ולצעוד על שטיחים אדומים, ומותגי יוקרה למיניהם דואגים לפנק את האורחות והאורחים בשלל אירועים שהופכים את הלו״ז לצפוף במיוחד בין ההקרנות.

פאקו רבאן, למשל, עורכים אירוע השקה של לא פחות משלושה ימים של הבושם החדש שלהם במקביל לפסטיבל, והזמינו משפיעניות ודוגמניות מסביב לעולם, כולל את ריף נאמן. ריף נאמן? בקאן? עם פאקו רבאן? לא היינו יכולות להמציא חרוז טוב מזה.

ריף נאמן

ריף בצילומים של פאקו ראבן (צילום: אינסטגרם Reef Neeman)

בתור אורחת של פאקו רבאן, כמובן שריף זכתה ללבוש בגדים של המותג, ובתמונה באינסטגרם נתנה הצצה קטנה למאחורי הקלעים, עם כמה אופציות של תלבושות תלויות על קולב ומחכות רק לה. היא בחרה בסט של חצאית מקסי וחולצת קרופ עם שרוולים ארוכים מתחרה לבנה, כשהרומנטיקה מאוזנת על ידי האקססוריז – שרשרת זהב צ׳אנקית ותיק זהב עשוי דיסקיות מטאליות, בעיצוב המזוהה ביותר עם בית האופנה.

ריף נאמן

והנה היא מאחורי הקלעים (צילום: אינסטגרם Reef Neeman)

ריף נאמן

בהכנות לםני הצילומים (צילום: אינסטגרם Reef Neeman)

ריף נאמן

מוכנה לשבועות (צילום: אינסטגרם Reef Neeman)

ריף נאמן

ולכל חג אחר (צילום: אינסטגרם Reef Neeman)

 

השאירו תגובה