היילי ביבר נועלת את נעלי החלומות לקיץ

ג'סטין והיילי ביבר יצאו לדינר רומנטי בניו יורק כשהיילי בלוק מנצח שכולל בלייזר שנלבש בתוך שמלת מיני קצרצרה. היילי החליטה לשמור על המראה מינימליסטי ולתת לרגליים החשופות לגנוב את ההצגה, כך שהיא הוסיפה שרשרת ועגילי חישוק, נעלי מיול לבנות, תיק לבן וכובע מצחייה שהראה לנו שהיא פשוט נסיכת הסטייל

מאת  | ‏ 16 מאי 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by HBBR Mídias (@hbbrmidia)

ישנן לא מעט סיבות לכך שהיילי ביבר הפכה בשנים האחרונות להיות המוזה האופנתית המרכזית שלנו. אבל אם היינו חייבות לסמן סיבה אחת מרכזית לכך שהסטייל שלה כל כך מגניב, כנראה שהיינו אומרות שהגאונות בסגנון האישי שלה נעוצה ביכולת לשלב בין אלמנטים נשיים וגבריים ובין פריטים אלגנטיים וקלאסיים לפריטי סטריט-סטייל טרנדיים.

השבוע, היילי נצפתה כשהיא יוצאת עם ג׳סטין מדייט במסעדת נובו, הפעם בסניף שלה בניו יורק ולא בזה עמוס הסלבריטאים בלוס אנג׳לס.

בשבועות האחרונים, היילי הייתה ברצף מסחרר של מעילי עור שחורים, רובם וינטג׳, אבל בסוף השבוע היא שברה את הרצף הזה עם בלייזר בגוון אפור בהיר, כמעט לבן, שלבשה בתור שמלת מיני קצרצרה.

הבלייזר כולל את אחד הפרטים האהובים על היילי – כריות כתפיים מרובעות ומוגזמות – והוא שייך למותג 16arlington, שהציגו אותו על המסלול באותו האופן, ללא מכנסיים וללא חולצה מתחתיו. היא החליטה לשמור על המראה מינימליסטי ולתת לרגליים החשופות לגנוב את ההצגה, כך שהיא הוסיפה שרשרת ועגילי חישוק, נעלי מיול לבנות של ג׳יל סנדר, תיק לבן של בוטגה ונטה וכובע מצחייה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Over The Style (@overthestyle_)

מה הקשר בין כובע מצחייה לדייט נייט? לא הרבה. אבל כוח ההשפעה האופנתי של היילי עובד גם כאן, ולגמרי השתכנענו שממש כפי שאפשר לענוד משקפי שמש בלילה, גם כובעי מצחייה הם אקססורי לגיטימי לכל שעות היום, ולא רק כאביזר פונקציונלי להגנה מהשמש. תודה על הטיפ, היילי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by(@bonbon_chic)

תמונה

השאירו תגובה