דיאן שוורץ שרפה את איטליה עם שמלת גב מטורפת

בשמלת מקסי שחורה וצמודה הכוללת מחשוף גב ומפתח צוואר גבוה, מבליטה דיאן שוורץ את גזרת שעון החול שלה באופן מחמיא וסקסי, אבל עם הרבה קלאסה. שוורץ שנמצאת באיטליה בימים אלו נראתה פשוט מדהים באחד הלוקים היותר יפים שלה עד כה

מאת  | ‏ 15 מאי 2023

דיאן שוורץ

דיאן שוורץ. את בטוחה שאת לא ציור? (צילום: dianschwartz אינסטגרם)

בימים אלה מדורי הרכילות סוערים מהתגלית שלדיאן שוורץ יש בויפרנד חדש, חודשים לאחר הפרידה המתוקשרת מנתנאל רודניצקי, שגם הוא כבר נמצא בזוגיות אחרת. על פי הדיווחים, בן הזוג הוא נהג פורמולה 1 בשם לאנס סטרול, בנו של איש עסקים עשיר מתחום האופנה, והשניים הכירו באירוע במונקו.

בינתיים לא קיבלנו אישור רשמי מהדוגמנית עצמה, אבל ישראלים חטטנים שראו אותה ואת החבר החדש במסעדה לונדונית סיפקו תמונת הצצה, כך שבהחלט יכול להיות שבקרוב נראה את השניים משיקים את הזוגיות ברשתות החברתיות.

דיאן שוורץ

הגב החשוף גמר אותנו (צילום: dianschwartz אינסטגרם)

בינתיים, דיאן מצטלמת סולו, ואחרי רצף של מראות סקסיים וחשופים, היא לבשה שמלה שחורה אלגנטית ויפהפייה, ואפילו הצטלמה בה על רקע חדר בעיצוב אריסטוקרטי שלא היה מבייש את הסט של ״ברידג׳רטון״. למרות שהיא מופיעה לבדה בתמונה, יש לנו לא מעט סיבות להאמין שמדובר במה שלבשה לחתונה של אחותו הגדולה של סטרול, שהתחתנה בסוף השבוע באיטליה.

שמלת המקסי השחורה והצמודה כוללת מחשוף גב ומפתח צוואר גבוה, ומבליטה את גזרת שעון החול של דיאן באופן מחמיא וסקסי, אבל עם הרבה קלאסה. המעצבת מאחורי השמלה היא פז אבוקסיס, שהלבישה את דיאן לא פעם. לאחרונה, היא עיצבה ותפרה עבורה שמלה ורודה קטנה לאירוע של דיור ביוטי וסט שיפון ומלמלה קצרצר לצילומי יום ההולדת שלה. עם כל החיבה שלנו לטרנד הברביקור, אהבנו לראות את הגיוון.

דיאן שוורץ

אין מה לומר, חול עושה לה טוב (צילום: dianschwartz אינסטגרם)

דיאן שוורץ

אחת השמלות היותר יפות ומחמיאות (צילום: dianschwartz אינסטגרם)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dian (@dianschwartz_)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bar Friedman (@bar_friedman)

השאירו תגובה