גלים גבוהים: האמן הישראלי עיצב קולקציה מטורפת לבילבונג

כבר שנים שפילפלד (ניר פלד) נחשב לאחד האמנים המוכרים והעסוקים בסצנת הסטריט המקומית, כך ששיתוף הפעולה שלו עם מותג בגדי הגלישה האוסטרלי והסופר פופולרי בישראל, נראה כמו רעיון טבעי ומעולה. התוצאה היא קולקציה שכל גבר מעודכן (וחברה שלו) ישמח לבדוק מקרוב

מאת  | ‏ 1 מאי 2023

לא לגולשים בלבד. פילפלד לבילבונג (צילום: עמרי רוזנגרט)

לא לגולשים בלבד. פילפלד לבילבונג (צילום: עמרי רוזנגרט)

בימיו הראשונים היה המותג האוסטרלי בילבונג נחלתם של גולשים בלבד, אבל זה היה אי שם בשנות ה-60 של המאה הקודמת. מאז הרבה דברים השתנו, הרשת גדלה ורק בישראל היא מונה היום עשרות סניפים, שקהל לקוחותיה הרחב כולל מספיק אנשים שמעולם לא ראו גלשן מקרוב. על הרקע הזה, נראה שבילבונג עושים כל שביכולתם בשביל להפוך את המותג שוב לאקסקלוסיבי יותר. ומי מתאים למשימה הזו יותר מפילפלד?

פילפלד (ניר פלד) נחשב לאחד האמנים המוכרים והעסוקים בסצנת הסטריט המקומית, והוא חתום על שיתופי פעולה עם חברות ענק כמו אבסולוט, קוקה קולה, פומה, נספרסו ואפילו רשות הטבע והגנים. העבודות שלו מתאפיינות בעיקר באיורי שחור-לבן גרפיים, וקהילת ההיפסטרים התל אביבית עפה עליו כאילו היה לאטה קר על בסיס חלב שקדים. 

פילפלד לבילבונג

כשההיפסטריה התל אביבית פוגשת את חופי אוסטרליה (צילום: עמרי רוזנגרט)

ביום חמישי האחרון הושקה הקולקציה החדשה שלו ושל בילבונג בתל אביב, כשהמקום עצמו מפוצץ עד אפס מקום ומקושט כולו באמנות של פילפלד – החל מציורים, דרך שולחן פינג פונג וכדים בהדפסת תלת מימד ועד וגלשנים ממותגים שיצר ביחד עם האמן ויועץ הקריאייטיב למותג אוראל לוי.

הקולקציה כולה מעוצבת בשחור, לבן ואפור, וכוללת שלל אלמנטים אופיניים לפילפלד. כרגע מוצעים בה מכנסי גלישה (349.90 ש״ח), חולצות וגופיות (179.90 ש״ח) וכובע (119.90 ש״ח). על פי ליאור ישראלי, מנהל השיווק של בילבונג בישראל, החיבור בין המותג לבין האמן הוא מאוד טבעי. "מה שניר (פילפלד) עושה הוא מאוד מגניב ומסחרי באופן כללי, והוא מאוד מתאים למותג שלנו ולכל סצינת הגלישה. כשעלה לי הרעיון להוציא קולקציה עם אמן ישראלי הבאתי מספר אפשרויות אבל ניר היה הכי מתאים".

פילפלד לבילבונג

לפעמים החיים הם כן שחור ולבן (צילום: עמרי רוזנגרט)

עצם העובדה שחברה בינלאומית כמו בילבונג משתפת פעולה עם אמן ישראלי היא די יוצאת דופן, אבל המספרים הופכים את הדברים לברורים יותר: "בילבונג ישראל מוכרת הכי הרבה בעולם ביחס לגודל אוכלוסייה, וכאן גם נמצאות הכי הרבה חנויות קונספט", מסביר ישראלי. "היה בינינו לבין המעצב הראשי של המותג פינג פונג של כמה חודשים, והנה זה הגיע. אנחנו מאוד שמחים שאנחנו יכולים לתמוך באמנות ישראלית". סביר להניח שהקולקציה הזו אכן תחשוף את בילבונג לקהלים שונים מאלו שקונים בה ביומיום, ואם זה המצב, אולי נזכה לראות עוד שיתופי פעולה מעניינים בעתיד.

פילפלד לבילבונג

הכן מלתחתך לקיץ (צילום: עמרי רוזנגרט)

פילפלד לבילבונג

שיר הגלשן זה כאן (צילום: עמרי רוזנגרט)

פילפלד לבילבונג

הדיטיילס (צילום: עמרי רוזנגרט)

פילפלד (ניר פלד), ליאור ישראלי ואוראל לוי (צילום: ג'וס ריבה)

פילפלד (ניר פלד), ליאור ישראלי ואוראל לוי (צילום: ג'וס ריבה)

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by PILPELED (@pilpeled)

השאירו תגובה

 

  • סחטיין עליך ניר! תמשיך לעוף וליצור. אתה מעורר השראה נשמה! שמור על עצמך

    מאת: משהי |‏ 2 במאי 2023 | 07:16