מלאכית: קים קורנת בשמלה לבנה וצמודה

הקרדשיאנית זכתה להוקרה מרגשת של מגזין TIME, שבחר בסקימס כאחד המותגים המשפיעים בעולם וציין גם את פועלה בתחום רפורמת בתי הכלא בארה"ב. לכבוד רצף האירועים המכובד הזה לבשה קים רצף לוקים מהיפים ביותר שראינו עליה

מאת  | ‏ 27 אפריל 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

אנחנו לא רוצות להגיד "אמרנו לכם", אז נגיד את זה בגרסה אחרת – תמיד היינו בעד קים קרדשיאן. נכון, כמו כל אדם עשיר מאוד, גם היא יכולה להיות מנותקת ולעשות טעויות, והאובססיה שלה ושל אחיותיה למראה שלהן היא בעייתית, בלשון המעטה. אבל קים היא גם אדם מתוק שבאמת ובתמים רוצה לעשות טוב בעולם, והשבוע מגזין Time בחר להוקיר את הפעילות שלה באירוע לקראת השקת גיליון 100 החברות המשפיעות ביותר בעולם.

סקימס, מותג ההלבשה התחתונה פורץ הדרך שלה, שבולט לטובה בתעשיית האופנה בזכות חדשנות ופנייה אינקלוסיבית לקהלים שונים ומגוונים, נבחר לאחד מהמותגים המשפיעים לשנת 2022 על ידי המגזין. ב-Time גם הוקירו את הפעילות שלה בתחום רפורמת בתי הכלא בארה״ב, ואירחו אותה לשיחה מוקלטת מול קהל לדבר על עבודתה בשני התחומים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

סדרת אירועים שכזו דורשת מלתחה בהתאם, ושמחנו לגלות את אחד הרצפים האופנתיים הכי יפים שראינו על הקרדשיאנית אי פעם. לגאלה הרשמית של השקת הגיליון, היא לבשה שמלת סליפ לבנה בעיצוב ג׳ון גליאנו, עם כתפיות דקות שעליהן אבזמים מעוטרים בקריסטלים. ברוח הקולקציה המשותפת שלה עם דולצ׳ה וגבאנה והחיבה למראות וינטג׳ משנות התשעים, קים הוסיפה כמה שכבות של שרשראות, כולל אחת עם צלב.

באותו הבוקר, היא יצאה מהמלון שלה בניו יורק עם שמלה לא פחות מרשימה – שמלת סריג אפורה וצמודה של אלאיה, אליה שידכה מגפיים אפורים של בלנסיאגה. כשהיא התארחה על הבמה של הכנס המיוחד של המגזין לשיחה על המותג שלה והפעילות האקטיביסטית, קים בחרה באאוטפיט חכם במיוחד – חליפה של ריק אוונס שמשלבת בין עור לבד שקוף. הגזרה המחויטת קרצה לעובדה שמדובר באירוע שחוגג את קים כאשת עסקים, אבל הבחירה בבד שקוף חשפה את הפריטים של סקימס שמתחת לחליפה, כך שקים יכלה להנות משני העולמות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian News

השאירו תגובה