ל-Terminal X יש חנות פיזית ראשונה – והיא פשוט מטורפת

אחרי שהפך ליעד מועדף על השופוהוליקים הישראלים, Terminal X מתרחב מעבר לגבולות הווירטואליים עם חנות קונספט ענקית, מרשימה ועתירה בהפתעות מתוחכמות. החל מסריקה אוטומטית של הבגדים בתא ההלבשה ועד לצ'ק אאוט מהיר בקופה – זה מה שיחכה לכם שם

מאת  | ‏ 2 אפריל 2023

טרמינל X

עכשיו גם מחוץ למסך (צילום: דימה טליאנסקי)

כמעט שש שנים חלפו מאז הושק Terminal X, ובתקופה הזו הוא הספיק להפוך לאחד היעדים המועדפים על הישראלים לקניות אונליין – בזכות המשלוחים המהירים, מגוון המותגים וקלות התפעול וההחזרות.

כעת האימפריה של קבוצת פוקס-ויזל מתרחבת מעבר לגבולות הווירטואליים עם חנות קונספט ראשונה – Terminal X Space בעזריאלי שרונה. זה אולי נשמע כמו צעד אחורה, כי רובנו כבר התרגלנו לעשות את השופינג שלנו מהכורסה בבית, אבל ניכר שברשת השקיעו לא מעט מחשבה ומשאבים כדי ליצור חנות פיזית מרשימה וייחודית, שמגובה בטכנולוגיות חדשניות ומתכתבת עם הלב הפועם שלה – האתר.

כמו שדה תעופה (צילום: ענת מוסברג)

כמו שדה תעופה (צילום: ענת מוסברג)

החנות החדשה מתפרסת על פני 1,200 מ"ר – 3 קומות המעוצבות כשדה תעופה עתידני. הקומה התחתונה משמשת כמעין לובי רחב ידיים ובו פזורים מסכי ענק המציגים את שגרירי המותג ואת הקולקציות הבולטות, ולצדם מיצגים אומנותיים בהם משולבים פריטים שנמכרים ברשת. משם אפשר לטפס אל הקומה השנייה במדרגות נעות שמעוצבות כמו שרוול מטוס, ובה מחלקות הנשים והילדים, כולל מותגים כמו מנגו, פולו רלף לורן Free People, יוניקלו ועוד. בקומה השלישית והאחרונה ממוקמות מחלקות הספורט והגברים.

מעבר לעיצוב המהוקצע והעדכני, שלא היה מבייש אף חנות בשדרה החמישית בניו יורק, הייחוד של Terminal X Space טמון ללא ספק בטכנולוגיית ה-RFID. בלי להתאמץ בכלל, היא מלווה את הלקוח לאורך שלבי הקניה והופכת את החוויה לקלילה ונעימה יותר, ובעיקר מותאמת ל-2023. כך למשל, ברגע שתולים את הבגד על המתלה בחדר ההלבשה מוקרן העמוד הרלוונטי באתר על המסך שבתא, ומאפשר לראות זמינות מידות וצבעים ולשלוח לינק לטלפון הנייד.

terminal X

העתיד כאן (צילום: ענת מוסברג)

טכנולוגיית ה-RFID מתגלה כשימושית גם בקופה, שם אפשר פשוט לערום את הפריטים והם נסרקים יחד באופן אוטומטי, במקום להעביר כל ברקוד בנפרד.

עוד גימיק שימושי משולב בתצוגה – כמו בכל הרשתות הגדולות, הבגדים בחנות מאורגנים על פי "סיפורים" – קבוצות פריטים שמחמיאים ומשתלבים זה עם זה. כאן כל קבוצת פריטים כזאת מוקרנת על מסך סמוך, ובסריקת קוד ה-QR שעליו תוכלו להגיע לעמוד באתר שמאגד את כל פריטי המיני-קולקציה הרלוונטית, למקרה שתרצו להשלים את הרכישה שם.

עזריאלי שרונה (צילום: ענת מוסברג)

עזריאלי שרונה (צילום: ענת מוסברג)

"פתיחת החנות הראשונה של אתר האופנה והלייף סטייל TERMINAL X היא חלק מהאסטרטגיה והצמיחה של החברה", אומר ניר הורוביץ, מנכ"ל TERMINAL X. "החנות מתכתבת באופן אחיד עם הערכים והאג'נדה של האתר, ממהירות הקניה, התכנים הטכנולוגיים ועד למותגים הכי טרנדים ואופנתיים המוצעים בחנות. למעשה, השילוב בין אתר האופנה לחנות הפיזית יוצר חווית קניה שלמה עבור הצרכנים הישראלים, ואף מציב סטנדרט קניה חדש. אנו שמחים ונרגשים לפתיחת של TERMINAL  X SPACE, נמשיך לפעול על מנת להביא לצרכנים הישראליים את הפלטפורמות והטכנולוגיות הכי מתקדמות ואת המותגים הכי מובילים".

טרמינל X

תולים על הקולב והבגד מוקרן על המסך (צילום: ענת מוסברג)

ההשקעה ניכרת (צילום: ענת מוסברג)

ההשקעה ניכרת (צילום: ענת מוסברג)

עזריאלי שרונה (צילום: ענת מוסברג)

עזריאלי שרונה (צילום: ענת מוסברג)

נשים, גברים וילדים (צילום: ענת מוסברג)

נשים, גברים וילדים (צילום: ענת מוסברג)

שווה קפיצה (צילום: ענת מוסברג)

שווה קפיצה (צילום: ענת מוסברג)

השאירו תגובה