"נראה כאילו המכנסיים שלה נפלו בדרך לנקות את הרצפה"

העוקבים של ויקטוריה בקהאם לא היו מאוד מרוצים מהפקת אופנה חדשה, שבמרכזה קאיה גרבר לובשת שמלה ונעליים מעט קשות לעיכול. זה עוד סביר לעומת האקססורי המפתיע שהונח בשיערה של הדוגמנית, אבל מי אנחנו שנתווכח עם אמנות?

מאת  | ‏ 28 פברואר 2023

הפקה...מעניינת (צילום: Tyler Mitchell למגזין i-D)

הפקה…מעניינת (צילום: Tyler Mitchell למגזין i-D)

תעשיית האופנה לא מפסיקה לספק לנו פריטים תמוהים שלא לגמרי ברור מי אמור ללבוש אותם. בשלב הזה, היינו חושבות שהקהל כבר יתרגל לכך, אבל מתברר שטעינו.

אופנה היא תעשייה עם סתירה פנימית – מצד אחד היא אמורה למכור לנו בגדים, להלביש את ההמונים בפריטים שהם לא רק יפים, אלא גם פונקציונליים ומתאימים לחיי היומיום שלנו. מצד שני, מדובר גם באמנות, ולעתים – בעיקר על מסלולי התצוגות ובהפקות אופנה גבוהה – למעצבים פחות אכפת מהפרקטיות היומיומית של הפריטים, והם מעדיפים הצהרה אמנותית, שלא תמיד מתקבלת בזרועות פתוחות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham)

ויקטוריה בקהאם חווה בימים אלה את הביקורת מצד הקהל על בשרה, ובעיקר בגלל פריט שבכלל לא היא עיצבה. בחשבון האינסטגרם הרשמי של המעצבת עלתה תמונה של קאיה גרבר מתוך הפקת אופנה חדשה שלה במגזין i-D, בה היא לובשת שמלה שחורה עם פיסות וולנים שתלויות ממנה, ונעליים של לואבה, שעוצבו מבלונים לא מנופחים.

"זאת בדיחה!", הגיבה אחת העוקבות של המעצבת וסיכמה בשתי מילים את מה שרבות ורבים אחרים חשבו גם הם. קורבן התגובות השליליות היו בעיקר הנעליים, אבל גם השמלה המתפרקת של ויקטוריה לא שימחה את העוקבים. "נראה כאילו המכנסיים שלה נפלו בדרך לנקות את הרצפה עם נעלי הסמרטוטים", כתבה אחת מהן, ואחרת שאלה: "יש לה יום חמישי פנוי? יש לי רצפות פרקט ואני צריכה את רמת המחויבות הזאת". אחרים תהו אם השמלה שקאיה לובשת נקרעה על ידי חתול, או אולי חיה פראית יותר, אבל עיקר תשומת הלב הופנתה לנעליים, שהזכירו לעוקבים מטליות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kaia (@kaiagerber)

על הסטיילינג של ההפקה היה אמון אלסטייר מק'קים, העורך הראשי של המגזין, ובחלק מהתמונות שיערה של קאיה מוחזק על ידי פחיות קוקה קולה, למרות שאמה סינדי קרופורד ידועה כפרזנטורית של פפסי. אנחנו מקוות שזה לא יצר מתחים בבית משפחת גרבר-קרופורד.

קאיה גרבר

הנעליים של לואבה (צילום: Tyler Mitchell למגזין i-D)

קאיה גרבר

הפחיות של קוקה קולה (צילום: Tyler Mitchell למגזין i-D)

קאיה גרבר

הגולשים פחות התחברו (צילום: Tyler Mitchell למגזין i-D)

קאיה גרבר

היו גם לוקים פחות אוונגארדיים (צילום: Tyler Mitchell למגזין i-D)

קאיה גרבר

יפהפייה (צילום: Tyler Mitchell למגזין i-D)

קאיה גרבר

ככה זה באמנות (צילום: Tyler Mitchell למגזין i-D)

קאיה גרבר

זאת נראית לכם בדיחה? (צילום: Tyler Mitchell למגזין i-D)

השאירו תגובה

 

  • שלד עצמות שעטפו אותו בעור.

    מאת: לולו |‏ 28 בפברואר 2023 | 22:27
  • סקסי ביותר, מדהים הקו הדק שבין החפצה לאומנות, כאן יש הצלחה של אומן! גם אם זה פרובוקטיבי זאת עדיין אומנות ולא פורנוגרפיה.

    מאת: גפני |‏ 28 בפברואר 2023 | 16:25