עידן הברונזה: כוכבת "הלוטוס הלבן" מהפנטת במחשוף מסוכן

חברות הקאסט שלה שרפו גם הן את השטיח האדום, זנדאייה הציגה את אחד הטרנדים הכי חמים עכשיו, ג'נה אורטגה חזרה לסטייל של וונסדיי אדמס וכריסטינה אפלגייט הגיעה צמודה לבת שלה. כל הלוקים מטקס פרסי ה-SAG

מאת  | ‏ 27 פברואר 2023

אוברי פלאזה הלוטוס הלבן

אוברי פלאזה (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

עם כל הכבוד לשלל השחקניות והשחקנים שעבדו קשה על הסרטים והסדרות שיצאו במהלך 2022, השטיח האדום של טקס פרסי גילדת השחקניות היה שייך לקאסט אחד בולט במיוחד – זה של "הלוטוס הלבן".

לא שלא היו יצירות אחרות מדוברת השנה, אבל שום דבר לא איחד את כולנו מול המסך כמו העונה השנייה והמטורללת של הקומדיה השחורה של מייק ווייט, והקאסט הענק והמגוון הגיע בהרכב מלא וגם הלך הביתה עם פרסים ביד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KATHY JEUNG makeup artist (@kathyjeung)

אוברי פלאזה התבלטה מעל כולן בשמלת דיסקו בגוון ברונזה בעלת מחשוף נדיב, עם שיער שעוצב בגלים קופצניים ואיפור מונוכרומטי שהתכתב עם השמלה. היה קשה להסיר ממנה את העיניים, אבל גם חברות הקאסט האחרות שלה סיפקו את הסחורה.

היילי לו ריצ'רדסון החליטה להפריד אחת ולתמיד בינה לבין הדמות שלה, פורשה, והחליפה את המחלצות ההיפסטריות של הסדרה בשמלה שחורה מעוטרת פנינים ופאייטים של קרולינה הררה, שנותנת טוויסט עדכני לקלאסיקה של הזוהר ההוליוודי הישן. מייגן פאהי, שנחשבת לתגלית הגדולה של "הלוטוס הלבן", הגיעה בשמלה לבנה ואלגנטית של ראלף לורן עם מחשוף קאט-אאוט בצד ובגב, וג'ניפר קולידג' הגיעה סולידית עם שמלה שחורה של סן לורן וקשת בשיער.

היילי לו ריצ'רדסון הלוטוס הלבן

היילי לו ריצ'רדסון (צילום: VALERIE MACONAFP via Getty Images)

מייגן פאהי הלוטוס הלבן

מייגן פאהי (צילום: VALERIE MACONAFP via Getty Images)

ג'ניפר קולידג' הלוטוס הלבן

ג'ניפר קולידג' (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

גם מלכת השטיחים האדומים, זנדאיה, הגיעה לטקס, ולבשה שמלת סטרפלס ורודה עם עיטורי פרחים תלת ממדיים של ולנטינו. אריאנה דבוס, שסרטון הראפ שלה מטקס פרסי הבאפטה הפך לבדיחה האינטרנטית הכי גדולה של השנה, הגיעה בחליפה ורודה מטריפה של פראבל גורונג, שאף אחד לא יכול לעשות ממנה צחוק. מישל וויליאמס הייתה קלאסית ועדינה כהרגלה, בשמלה כחולה כהה ומפוסלת של דיור עם פפיון שחור.

זנדאיה

זנדאיה (צילום: VALERIE MACONAFP via Getty Images)

אריאנה דבוס

אריאנה דבוס (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

מישל וויליאמס

מישל וויליאמס (צילום: VALERIE MACONAFP via Getty Images)

ג'נה אורטגה, ששודכה על הבמה לאוברי פלאזה בקטע הגשה שכבר הספיק להפוך לוויראלי, חזרה לתקופת "וונסדיי" שלה עם שמלה שחורה של אטלייה ורסאצ'ה. ג'וליה גרנר לבשה את אחת השמלות הכי מעניינות על השטיח, מה שאומר שהיא גם כנראה תהיה שנויה במחלוקת – שמלה של גוצ'י שכוללת קאפים בצורת צדפות ושרוולי סנפירים מעל רשת מתוכשטת. ג'סיקה צ'סטיין הזכירה שהברבי-קור עוד לא נעלם לגמרי, בשמלת ערב מפוארת של זוהיר מוראד. כדאי לשים לב גם לאיימי פוהלר, שלבשה שמלה שחורה של רולאן מורה עם כתף א-סימטרית בצורת עיגול. לא מדובר בשמלה מהפכנית, ובכל זאת – זה הלוק הכי יפה שראינו על פוהלר, שלרוב לובשת בגדים די נשכחים על השטיחים האדומים.

ג'נה אורטגה (צילום: VALERIE MACONAFP via Getty Images)

ג'נה אורטגה (צילום: VALERIE MACONAFP via Getty Images)

ג'וליה גרנר

ג'וליה גרנר (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

ג'סיקה צ'סטיין

ג'סיקה צ'סטיין (צילום: VALERIE MACONAFP via Getty Images)

איימי פוהלר

איימי פוהלר (צילום: Amy SussmanWireImage)

כריסטינה אפלגייט סיפקה רגע מרגש, כשהגיעה מלווה בבתה סיידי בת ה-12. השחקנית, שסובלת מטרשת נפוצה (MS), נתמכה במקל שעליו מדבקות עם הכיתוב FU MS ושמה של הבת. היא לבשה שמלת מעיל עם שובל מקטיפה של כריסטיאן סיריאנו, והייתה מרשימה ומעוררת השראה.

כריסטינה אפלגייט עם בתה (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

כריסטינה אפלגייט עם בתה (צילום: Frazer Harrison/Getty Images)

השאירו תגובה

 

  • הכי עצוב על כריסטינה אפלגייט. כזאת מהממת ןמעוררת השראה, הלןואי שיהיה לה טוב.

    מאת: שונית |‏ 1 במרץ 2023 | 21:13
  • בקיצור… כמה שיותר בשר בחוץ – יותר מלהיב. לכו לאיטליז

    מאת: גיגי |‏ 28 בפברואר 2023 | 21:38