באפי קוטלת לנו את הלב: שרה מישל גלר נראית מדהים בחזייה שקופה

טרנד שחרור הפיטמה הפך להיות עניין מרכזי ברשתות החברתיות, אחת המפורסמות שקפצה על הטרנד היא שרה מישל גלר, אייקון שנות ה-90 והאלפיים שחזרה עכשיו לעיניינים. ״עכשיו שתפסתי את תשומת לבכם״, היא כתבה מתחת לפוסט והמשיכה להמליץ על הפרק החדש של הסדרה בכיכובה

מאת  | ‏ 27 פברואר 2023

שרה מישל גלר

שרה מישל גלר. הורסת (צילום: sarah michelle gellar אינסטגרם)

האם אינסטגרם סוף סוף הפסיקו לצנזר את הפטמה הנשית? התשובה היא… אולי? בערך? לאחר שנים של מחאות נגד פייסבוק ואינסטגרם על כך שהם מסירים פוסטים עם פטמות נשיות חשופות, גם כשמדובר בתמונות הנקה, למשל, בחודש שעבר חלה תזוזה בנושא.

מטא, החברה שבבעלותה שתי הרשתות החברתיות הפופולריות, הוציאה בחודש שעבר המלצה לשנות את התקנונים מסביב לעירום, על מנת ״ליישר קו עם הסטנדרטים הבינלאומיים של זכויות אדם״. ההחלטה הזאת מגיעה מיד לאחר שהוסרו שני פוסטים בפייסבוק של זוג אמריקאי, שניהם על הרצף הטרנסי, שהצטלמו ללא חולצות – אבל עם פטמות מכוסות – כחלק מקמפיין להעלאת מודעות לטיפול רפואי עבור הקהילה הטרנסית.

שרה מישל גלר

״עכשיו שתפסתי את תשומת לבכם״ (צילום: sarah michelle gellar אינסטגרם)

מכיוון שבינתיים לא לגמרי ברור האם תקנון הצנזורה של פייסבוק ואינסטגרם אכן השתנה והפטמה שוחררה סופית, לא מפתיע לגלות סלבריטאיות ומשפיעניות בוחנות את הגבולות – ומפרסמות תמונות שבהן לא לגמרי ברור אם הפטמה שלהן משוחררת או מצונזרת.

אחת המפורסמות שקפצה על הטרנד היא שרה מישל גלר בת ה- 45, אייקון שנות ה-90 והאלפיים שמככבת בימים אלה בסדרה חדשה בשם "Wolf Pack" וניצלה את פרשת הפטמה לטובתה. ״עכשיו שתפסתי את תשומת לבכם״, היא כתבה מתחת לפוסט והמשיכה להמליץ על הפרק החדש של הסדרה בכיכובה. בתמונות, היא לובשת מכנסיים מחויטים וחולצה מכופתרת פתוחה בגוון בז׳, ומתחתיה חזיית רשת שלא ברור אם היא אכן חושפת פטמה או לא. מה שבטוח ששרה נראית מדהים וגורמת לנו להתגעגע לבאפי ולערפדים.

שרה מישל גלר

(צילום: sarah michelle gellar אינסטגרם)

שרה מישל גלר

אין מה לומר, יש לה סטייל (צילום: sarah michelle gellar אינסטגרם)

שרה מישל גלר

באפי, זו את? (צילום: sarah michelle gellar אינסטגרם)

 

השאירו תגובה