רגע לפני שעלתה לבמה: מה קרה למכנסיים של אלין גולן?

אלין גולן התארחה בהופעה של אדיר גץ, אבל רגע לפני שעלתה לבמה הבין הסטייליסט איתי בצלאלי כי היא צריכה לעבור שדרוג מפתיע ותיעד את הכל בחשבון שלו. אין מה להגיד, הוא קצת עשה לנו חשק לעשות את אותו הדבר בארון שלנו

מאת  | ‏ 19 פברואר 2023

אלין גולן. לא פחדה מחליפה ורודה (צילום: אינסטגרם alin_golan)

אלין גולן. לא פחדה מחליפה ורודה (צילום: אינסטגרם alin_golan)

אם פעם חשבנו שעבודת הסטייליסטים מסתכמת בהתרוצצות בין רשתות ומעצבים ואיסוף בגדים, היום כבר ברור שסטיילינג ועיצוב הם עולמו שמתערבבים אחד עם השני, בעיקר כשמדובר בהלבשה של כוכבות פופ על הבמה. העיצובים של הפרפורמריות הגדולות ביותר בארץ הם לעתים קרובות עבודת מחשבה ועיצוב משותפת של סטייליסטית ומעצבת, או כמו במקרה שלפנינו – בגד מוכן שעוצב מחדש עם הרבה תושייה.

איתי בצלאלי, האיש שאחראי ללוקים ההיסטריים של נטע ברזילי ונועה קירל, החל לאחרונה לעבוד עם הכוכבת העולה אלין גולן, שכבר עכשיו מסתמנת כאחת הזמרות המוצלחות, המתוקות והיפות שיש לנו כאן.

זה התחיל ממכנסיים ארוכים ונגמר בקצרים  (צילום: אינסטגרם alin_golan)

זה התחיל ממכנסיים ארוכים ונגמר בקצרים (צילום: אינסטגרם alin_golan)

כשאלין התארחה בהופעה של אדיר גץ, בצלאלי החליט שאין צורך לעצב תלבושת חדשה לגמרי, ובמקום הוציא לימונדה מהלימונים שהיו ברשותו.

הלוק התחיל עם חליפה ורודה ומעלפת בפני עצמה של ברנדה. מדובר בחליפה מאוד מוצלחת, אבל בצלאלי הבין שהיא צריכה לעבור שידרוג קל כדי להיות מתאימה יותר לבמה, ותיעד את התהליך באינסטגרם. הוא התחיל עם גזירה של המכנסיים שהפכו לשורטס, והמשיך עם עיטור של הבלייזר בשרשראות וסיכות כסופות. הטאצ׳ים האחרונים היו מגפיים לבנים של סטיב מאדן, תכשיטים של Reggie, איפור של דורין בר ושיער של אסי שדה. לא נכחיש – זה עשה לנו חשק לקחת מספריים וללכת לזמום על המלתחה הקיימת שלנו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Itay Bezaleli (@itay_bezaleli)

תמונה

השאירו תגובה