קיטש מאופק: אנחנו באובסס על המותג הקטן וההורס הזה

זה התחיל מטבעת בצורת פטמה, ומשם התגלגל לשלל אקססוריז בצורת חיות, פרחים, פירות ושאר אייקונים מתוקים עם קריצה לניינטיז. המותג הצרפתי קוקו סוזט נמכר גם בארץ, והסיבה היחידה שעדיין לא עשינו הזמנה היא שלא הצלחנו להכריע בין כל הפריטים

מאת  | ‏ 16 פברואר 2023

חשבון האינסטגרם הצבעוני והמתוק של המותג הצרפתי קוקו סוזט מהפנט אותנו כבר זמן מה, ואחרי שכבר כמעט נשברנו והזמנו לארץ, גילינו בשורות משמחות – הוא נמכר גם באתר העיצוב המקומי Ayo.

קוקו סוזט נולד ב-2016 כשג'ולייט, שבכלל עבדה בעבודת 9 עד 5 רגילה, עיצבה טבעת קרמיקה בצורת פטמה לאחת החברות שלה, בתקופה שבה סער הקמפיין למען שחרור הפטמה באינסטגרם. הטבעת נהייתה להיט ויראלי עם המון לקוחות פוטנציאליות, וכך נולד המותג, ששמו הוא "שלום סוזט", על שם החתולה של ג'ולייט.

מאז המעצבת יכלה להרשות לעצמה להתפטר מהדיי ג'וב (ואפילו מודה על כך לפטמות באתר שלה), והיא ממשיכה לעצב פריטים קיטשיים עם נוסטלגיית ניינטיז, אבל עם האיפוק שנדרש מעצם היותה צרפתיה, עם הדפסים של חיות, פרחים, פירות ועוד. ב-Ayo מייבאים לארץ פריטים כמו מחזיקי מפתחות, סיכות לשיער שעשויות תאית אצטטית ממוחזרת וגרביים עם הדפסים חינניים, הכל במחירים נגישים של 36-73 שקלים.

האתר Ayo הוקם על ידי אפרת קוצ'יק, בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, שמאגדת בו 100% מוצרים טבעוניים ומותגים שמייצרים באופן אתי וידידותי לסביבה. הסטודיו הקטן והנשי של קוקו סוזט, שעובד עם חומרים ברי קיימא, הוא שידוך מושלם, אבל מומלץ לבדוק גם את המותגים הנוספים באתר, ולשים לב גם לקטגוריית הווינטג'.

השאירו תגובה