מתנה לוולנטיינ'ס: ג'יי לו מדגמנת הלבשה תחתונה

אמאל'ה, אבאל'ה, סבאל'ה, סבתאל'ה - תקראו לכולם, כי האישה הזאת היא כמו תנור ספירלה ביום קריר כזה. לופז בת ה-53 היא הליהוק הטרי של חברת הלנז'רי אינטימיסימי, ואפש רק לקוות בשביל בן אפלק שהוא כבר הספיק להשלים איתה

מאת  | ‏ 12 פברואר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@jenniferlopezturkiye)

רשת ההלבשה התחתונה האיטלקית אינטימיסימי ידועה בבחירות המוצלחות שלה לפרזנטוריות ושגרירות, כאלה שמושכות תשומת לב ברשתות החברתיות. הם עובדים צמוד צמוד עם קיארה פראני כבר שנים, ולא מזמן עוררו סערה עם התמונות המשותפות של היידי קלום ובתה לני בלנז'רי. הליהוק האחרון שלהם לוהט מאי פעם: ג׳יי לו.

בספטמבר האחרון נודע שאינטימיסימי ליהקו את לופז להיות השגרירה הבינלאומית החדשה שלהם – עסקה שהיינו מתות להציץ לסכומים שמופיעים בה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

לופז מרוויחה מזה שכר שמנמן, אינטימיסימי מרוויחים פרסום נרחב ואנחנו מרוויחות תמונות של האלילה ג׳ניפר לופז בהלבשה תחתונה, מזכירה מה שעות מפרכות בחדר הכושר יכולות לעשות לגוף גם בגיל 53.

אחרי שבוע של כותרות סקרניות סביב תקרית הגראמי שלה עם בן הזוג בן אפלק, אתמול קיבלנו מג׳יי לו הצצה לקמפיין ולנטיינ׳ס של הרשת, כשהיא לובשת חזיית תחרה כחולה עם לא מעט דיטיילים, וחלוק לבן מעליה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Intimissimi (@intimissimiofficial)

חייבים לציין כאן לטובה את הבחירה בכחול, בימים בהם הפיד מוצף בוורוד ואדום. לא שיש לנו תלונות על אלה, חלילה, והם חלק בלתי נפרד מאווירת החג הקפיטליסטי המתקתק, אבל הבחירה דווקא בכחול עוזרת למותג להתבלט ולהבדיל את עצמו מחגיגת הוורוד שמסביבו, ועם ג׳יי לו בתמונה – באמת שאי אפשר לטעות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)

 

השאירו תגובה