ביקיני הנקמה: קיילי ג'נר רותחת בחופשה אחרי הפרידה

רגע אחרי שצעדה עם אריה על השמלה וגרמה לסערה תקשורתית, קיילי ג'נר לקחה את עצמה לחופשה שקטה ורגועה בחוף הים כשהיא בביקיני שחור מחמיא ביותר. גם קיילי יודעת שלפעמים צריך ללכת על נקי ופשוט

מאת  | ‏ 1 פברואר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@_upskyliejenner)


קיילי ג׳נר כבר לא כל כך משתפת את העוקבים שלה בתמונות רברבניות מהמטוס הפרטי, מאז שהתפרסמו הנתונים על כמה הטיסות שלה תורמות לזיהום האוויר. אבל תהיו בטוחים שהיא צוברת לא מעט שעות באוויר – ברגעים אלה ממש היא נמצאת בלוס אנג׳לס, מתכוננת ליום הולדתה החמישי של סטורמי, אבל בשבוע האחרון היא הספיקה לעזוב את שבוע האופנה בפריז ולעבור על הדרך בטרקס וקייקוס, כדי להחליף את הקוטור בביקיני.

אחרי שהיממה את העולם עם שמלת האריה המדוברת של סקיאפרלי שעוררה מהומה לא קטנה ברשתות החברתיות, קיילי החליטה ללכת על בחירה מינימליסטית יותר. היא צולמה בחוף של טרקס וקייקוס כשהיא לובשת ביקיני שחור פשוט שכולל טופ עם כתפיות דקות ותחתוני חוטיני ונראית פשוט מעולה.

טייקונית האיפור חשפה לאחרונה את שמו של בנה בן השנה, אייר, ועל פי השמועות העיקשות גם נפרדה (שוב) מבן הזוג ואבי ילדיה טראביס סקוט. אם לשפוט לפי שכשוך הסולו בים, נראה שלקיילי ממש לא מפריע לבלות קצת זמן לבדה כרווקה.

אחרי הטבילה במים היא הוסיפה חצאית מיני ירוקה שנראית פשוטה, אבל למעשה מדובר בחצאית של The Attico, שעולה כ-825 ש״ח. גם כפכפי הפלטפורמה של קיילי שייכים לאותו הז׳אנר – הם נראים כמו כפכפים שאפשר למצוא בחנויות זולות, אבל המיליונרית בחרה בזוג של קופרני, שמתומחר בכ-1,240 ש״ח.

השאירו תגובה