יין ויאנג: גווינת' פאלטרו ובתה אפל לוהטות בביקיני

לא נפסיק להתעניין בבתם בת ה-18 של גווינת' והאקס כריס מרטין, לפחות עד ראיון השער הראשון שלה, ובינתיים כל פירור שאמה מפזרת לגביה באינסטגרם מצית עוד יותר את הסקרנות. הפעם מדובר בתיעוד מחופשה שמשית של הכוכבת עם שני ילדיה ואמה, ובו אפשר להתרשם שוב שהתפוח היפה הזה אכן נפל קרוב מאוד

מאת  | ‏ 5 ינואר 2023
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gwyneth Paltrow (@gwynethpaltrow)

יש לא מעט סלבס שמואשמים בניתוק מהמציאות, אבל מעל כולן נמצאת גווינת׳ פלטרו – אישה שבאמת צוחקת כל הדרך לבנק, ואפילו נהנית לשחק עם התדמית השנויה במחלוקת שלה. הרי על פניו, גווינת׳ משדרת משהו מאוד אנושי – היא מדברת בחיוך וקלילות ונדמה שקל מאוד להסתדר איתה, ולפעמים היא מתנהגת כמו אמא מביכה – תכונה שקל מאוד להזדהות איתה.

אבל גווינת׳ היא גם האישה שמוכרת לנשים עם הכנסה ממוצעת "ביצי יוני" לוואגינה, נרות (בין השאר בריח הוואגינה שלה, לכאורה) ומקדמת טיפולים יקרים תחת מצג שווא של שפה מדעית, גם כשהם לא מוכחים מדעית. וכן, לא מעט מהם עבור – ניחשתם נכון – הוואגינה.

גווינת' פאלטרו ואפל מרטין

צילום: אינסטגרם, gwynethpaltrow

בניגוד לגווינת׳, שהאישיות ואורח החיים שלה נמצאים בדיון ציבורי תמידי, אנחנו בקושי יודעים משהו על בתה אפל בת ה-18, מלבד העובדה שהיא מאוד יפה ודומה לשני ההורים שלה – גווינת׳ והאקס כריס מרטין. לכן, בכל פעם שפלטרו חושפת את בתה, האינטרנט סוער, והתגובות לא תמיד חיוביות.

הפעם חשפה פאלטרו צילומים משפחתיים מחופשה שמשית יחד עם אמה (השחקנית בליית דאנר), בתה אפל ובנה מוזס, שכללו גם תמונה של האם והבת בביקיני כמעט תואם, עם אותה גזרת קשירה ומשולשים אבל בצבעים שונים. אין ספק שאפל מצדיקה כאן את שמה – כי התפוח לא נפל רחוק מהעץ.

גווינת' פאלטרו עם הילדים אפל ומוזס ואמא בליית' דאנר

עם הילדים אפל ומוזס ואמא בליית' דאנר (צילום: אינסטגרם, gwynethpaltrow)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gwyneth Paltrow (@gwynethpaltrow)

השאירו תגובה