בילוי סודי: קייט במגפיים שהישראלים הכי אוהבים

נסיך ונסיכת וויילס לקחו את הילדים לפסטיבל כריסמס וקיוו להשתלב בקהל, אבל תועדו על ידי מעריצים חדי עין. היא לבשה מעיל מחמיא ומגפיים של מושבניקים, הוא הלך על ג'ינס וסניקרס כמו שיש לכולם, אבל ג'ורג' ושארלוט גנבו את ההצגה עם אקססוריז מתוקים במיוחד

מאת  | ‏ 2 ינואר 2023

גם היא מחפשת תעסוקה לילדים (צילום: samir Hussein/WireImage)

גם היא מחפשת תעסוקה לילדים (צילום: samir Hussein/WireImage)

וויליאם וקייט שומרים על פרופיל נמוך לאחרונה, כקונטרה לחשיפה המאוד מתוקשרת של הארי ומייגן בנטפליקס, אבל עם כל הרצון והמאמצים – קצת קשה להתחמק מהרדאר הציבורי כשאתם חלק ממשפחת המלוכה הבריטית.

השניים יצאו לבילוי סודי בפסטיבל כריסמס מקומי עם ילדיהם – ג'ורג', שארלוט ולואי, שם פגשו את סנטה, ביקרו במפעל צעצועים וטיילו בין הדוכנים. הם ניסו להיבלע בקהל בלבוש קז'ואלי וסולידי, אבל תועדו על ידי מעריצים חדי עין.

קייט לבשה מעיל צמר בעל צווארון רחב וחגורת קשירה מחמיאה של Mackage ותחתיו סריג גולף שחור. היא התאבזרה בכובע צמר עם פונפון והשיא – נעלה מגפי בלנדסטון כאחרונת המושבניקיות. גם וויל נראה נינוח בג'ינס וסניקרס של נייקי, לצד כובע קסקט ומעיל רוח בגווני חאקי.

שארלוט וג'ורג' היו מתואמים עם ההורים כהרגלם – הוא בג'ינס וסניקרס כמו של אבא, היא בטייטס ומגפיים של Penelope Chilvers שבקלות אפשר לדמיין על אמא. את הלוקים של שניהם חתם אקססורי מתוק במיוחד – בובה פרוותית אותה על פי הדיווחים עזרו למלא. גם וויליאם החזיק אחת כזו. יכול להיות שהיא שייכת ללואי, שנעדר מהפריים, או שסתם התחשק למלך בריטניה לעתיד להתחדש בידיד רך משלו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by FOUND by Bojana (@foundbybojana)

השאירו תגובה

 

  • מתוקים. צנועים ושקטים. לא יורקים לבאר שממנה הם שותים.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 5 בינואר 2023 | 20:49