אלכסיס תכף בת 90: ג'ואן קולינס חוגגת את החיים בבגד ים מנומר

לפני כל הדיוות שיש עכשיו בהוליווד, הייתה אלכסיס קרינגטון, הדמות המיתולוגית מהסדרה "שושלת". ג'ואן קולינס שיחקה אותה מושלם ולעיתים נדמה היה שהיא בעצם היא. עכשיו, רגע לפני שהיא חוגגת 90, קולינס נהנית לה בחופשה בבריכה לצד בעלה החמישי שצעיר ממנה ב-32 שנה. ויווה לה דיווה

מאת  | ‏ 29 דצמבר 2022

אלכסיס וקריסטל. לא היה קרב דיוות יותר ראוי מהן (צילום:dynastyfashion אינסטגרם)

אלכסיס וקריסטל. לא היה קרב דיוות יותר ראוי מהן (צילום:dynastyfashion אינסטגרם)

במהלך שנות ה-80 של המאה הקודמת, ג׳ואן קולינס הייתה מהנשים המפורסמות והמדוברות בעולם כולו. היא אמנם הייתה שחקנית פעילה בקולנוע ובטלוויזיה כבר משנות ה-50, אבל התפקיד האייקוני שלה כאלכסיס קרינגטון ב״שושלת״ הוא אחד שכבר נכתב בספרי ההיסטוריה.

המרחק בין אלכסיס הדרמטית והצבעונית לבין קולינס בחיים האמיתיים לא מאוד רחוק – קולינס היא אישה מרתקת ויצירתית עם קריירה מגוונת שכוללת גם שורה של ספרים רבי מכר (לא להתבלבל עם אחותה, הסופרת המצליחה אף יותר ג׳קי קולינס) וחיים רומנטיים סוערים – היא נשואה בפעם החמישית. קולינס גם זכתה לתואר Dame מהמלכה אליזבת מה שהופך אותה לדיווה עם תעודות.

בעוד כמה חודשים הגברת הזו תחגוג 90. מעריצים כל כך (צילום: אינסטגרם Joan Collins)

בעוד כמה חודשים הגברת הזו תחגוג 90. מעריצים כל כך (צילום: אינסטגרם Joan Collins)

קולינס היא מסוג האנשים שנשארים מפורסמים לנצח, וממש כמו שנמצא את עצמנו מדברים על כל תמונה של קים קרדשיאן בבגד ים גם עוד מיליון שנה, קולינס מייצרת גל של התלהבות בכל פעם שהיא צצה בפיד הרשתות החברתיות.

אתמול היא שיתפה תמונות מחג המולד שלה בבוורלי הילס, שם מזג האוויר איפשר לה להיכנס לטבילה בבריכה לצד בעלה, פרסי גיבסון שצעיר ממנה בלא פחות מ-32 שנה. קולינס בחרה בבגד ים שלם מנומר, משקפי שמש שחורים גדולים ותכשיטים – כי ליידי לובשת תכשיטים אפילו בבריכה. החל מבגד הים, דרך התסרוקת שלא זזה, המניקור האדום ואפילו אריחי הבריכה הצבעוניים, הכל בתמונה הזאת צועק עושר וגלאם – מה שמוכיח שגם בגיל 89, קולינס היא עדיין אותה הדיווה.

עם בעל מספר חמש שצעיר ממנה ב- 32 שנה  (צילום: אינסטגרם Joan Collins)

עם בעל מספר חמש שצעיר ממנה ב- 32 שנה (צילום: אינסטגרם Joan Collins)

חוגגת כריסמס בקיץ   (צילום: אינסטגרם Joan Collins)

חוגגת כריסמס בקיץ (צילום: אינסטגרם Joan Collins)

אלכסיס רק בגירסה הרגועה שלה  (צילום: אינסטגרם Joan Collins)

אלכסיס רק בגירסה הרגועה שלה (צילום: אינסטגרם Joan Collins)

מוכנה לסילבסטר (צילום: גטי אימג'ס)

מוכנה לסילבסטר (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה