ג'סטין ביבר על H&M: הפריטים הם זבל אז אל תקנו אותם

״אני לא אישרתי שום דבר מקולקציית המרץ׳ של H&M״, כתב ג'סטין ביבר לעוקביו וביקש מהמם לא לקנות את הקולקציה על שמו. למרות התגובה הראשונית, אתמול החליטו בעלי המותג להסיר את פריטי הקולקציה מהאתר וממדפי החנויות. הסאגה שלא נגמרת

מאת  | ‏ 22 דצמבר 2022

ג'סטין והיילי ביבר. נקט עמדה (צילום: גטי אימג'ס)

ג'סטין והיילי ביבר. נקט עמדה (צילום: גטי אימג'ס)

לא לכולנו יש את הגישה לרכוש מרצ׳נדייז של האמנים האהובים עלינו, בעיקר מכיוון שחלק גדול מהפריטים האלה נמכר אך ורק בהופעות. אם לאותו האמן יש גם אתר פרטי שמוכר מרצ׳נדייז רשמי, הרבה פעמים מחיר הפריטים פלוס המשלוח פשוט לא שווה את ההשקעה.

לכן, כשרשת גדולה ועממית חוברת למוזיקאי אהוב לקולקציית מרצ׳נדייז במחירים שפויים, לכאורה כולם מרוויחים. אבל איך נדע מתי הקולקציה נוצרה בשיתוף עם האמן?

הסטורי של ביבר (צילום: אינסטגרם)

הסטורי של ביבר (צילום: אינסטגרם)

המקרה הנוכחי של ג׳סטין ביבר ו-H&M, למשל, מבלבל במיוחד. רשת ההלבשה הגלובלית הציעה למכירה טישרטים, סווטשירטים ותיקי בד עם הדפס תמונות של כוכב הפופ ומילים מהשירים שלו, אבל ביום שני האחרון, ביבר פירסם באינסטגרם סטורי נחרץ לגבי הקולקציה.

״אני לא אישרתי שום דבר מקולקציית המרץ׳ של H&M״, הוא כתב. ״הכל נעשה ללא הרשות או האישור שלי. לא הייתי קונה את זה אם הייתי אתם. הפריטים הם זבל ואני לא אישרתי אותם אז אל תקנו אותם״.

אל תקנו את הקולקציה שלי, לא אישרתי אותה (צילום: גטי אימג'ס)

אל תקנו את הקולקציה שלי, לא אישרתי אותה (צילום: גטי אימג'ס)

בעקבות הסטורי, המעריצים האדוקים של ביבר תקפו את הרשת ברשתות החברתיות, אבל מהצד של H&M מציירים סיפור אחר לחלוטין. ״כמו כל מוצר או שיתוף פעולה שדורש רשיון, H&M עקבו אחר תהליכי האישור המקובלים״, מסרו מהרשת בתגובה רשמית לתקשורת העולמית.

למרות התגובה הראשונית, אתמול החליטו ב-H&M להסיר את פריטי הקולקציה מהאתר וממדפי החנויות, אבל דבקו בהצהרתם שעקבו אחר הכללים. ״H&M עמדו בכללים של תהליך האישור״, נכתב שוב בהצהרה הרשמית. ״מתוך כבוד לשיתוף הפעולה ולג׳סטין ביבר, הסרנו את הקולקציה מהאתר והחנויות״. מה בדיוק קרה שם? בהחלט יתכן שהקולקציה עברה שלבי אישור על ידי חברת התקליטים של ביבר או אנשים אחרים מטעמו, אבל לא הגיעה עד אליו באופן אישי, מה שמעלה שוב את השאלה לגבי דימויים של אנשים מפורסמים ולמי יש את המילה האחרונה בנוגע לבעלות עליהם. במקרה הזה, נראה שהתשובה היא ג׳סטין ביבר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber)

השאירו תגובה

 

  • אל תדאג, גם עם האישור שלך לא הייתי קונה שום דבר שקשור אליך

    מאת: רוני |‏ 25 בדצמבר 2022 | 02:33
  • נהדר. עוד פריטים מיותרים שהולכים לערימות של זבל

    מאת: מימי |‏ 23 בדצמבר 2022 | 10:04