זנדאיה משיקה לוק חדש בחצאית מהחלומות

אחרי הרבה זמן שלא, התאחדו בנות "אופוריה" במיטב מחלצותיהן לטובת השתתפות בפאנל והעלאת ציפיות לקראת העונה השלישית והרחוקה. זנדאיה, סידני סוויני, האנטר שייפר ומוד אפאטו הציגו את הסטייל השונה של כל אחת מהן, וכמה פריטים בכמה לוקים קרצו לנו במיוחד. פלא שמדובר בסדרה שמובילה את חיפושי האופנה ברשת?

מאת  | ‏ 20 דצמבר 2022

זנדאיה

צילום: GettyImages, Jeff Kravitz/FilmMagic for HBO

העונה השלישית של "אופוריה" עדיין לא החלה להצטלם, ועל פי ההערכות נאלץ לחכות עד ל-2024 כדי לצפות בה, מה שאומר שעומדת לעבור עלינו שנת בצורת לא קלה. איך נתנחם בינתיים? עם איחוד של כמה מהשחקניות הראשיות בפאנל שנערך בניו יורק לקראת עונת הפרסים, בו זנדאיה גם הציגה תספורת קארה חדשה.

מהאיחוד הזה נעדרה ברבי פררה, שלמרבה הצער עזבה את הקאסט לאחר שמועות על מתחים אישיים בינה לבין היוצר סאם לוינסון, אבל בפאנל השתתפו זנדאיה, האנטר שייפר, סידני סוויני ומוד אפאטו, וסיפקו מראות שונים ומהממים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ELLE UK (@elleuk)

המלכה הבלתי מעורערת של הקאסט, זנדאיה, לבשה סקיאפרלי – חצאית נפלאה בדוגמת פפיטה בשחור ולבן עם אבזם מנעול קטן ואיתה סריג פולו שחור ונעלי עקב שחורות של לובוטן.

האנטר דבקה בסגנון האדג׳י שלה עם שמלת אדומה וא-סימטרית בעלת כיווצים של ריק אוונס, סידני נראתה מתוקה במיוחד בתלבושת של תום בראון שכללה קלאץ׳ בצורת כלב של המעצב, גרבי ברך וסיכות בשיער ומוד בחרה בשמלה של רודרטה שתואמת בדיוק את השפה של המותג – צבעונית ועמוסת דיטיילים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by molly dickson (@mollyddickson)

במקביל, השחקניות יכולות להיות גאות – נתונים שהתפרסמו על עשר הסדרות הכי פופולריות מבחינת חיפושים ברשת שקשורים לאופנה, ממקמים את "אופוריה" לא רק במקום הראשון, אלא עם כמות חיפושים שעולה על כל הסדרות האחרות ביחד. במקום השני אפשר למצוא את "אמילי בפריז" ובהמשך הרשימה את "הלוטוס הלבן" ו"וונסדיי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fan Zendaya's and Tom (@tomandzee)

השאירו תגובה