לטיסיה מלכת ספרד מצאה את הטרנץ' המושלם, והוא אפילו מחמם

מעיל הטרנץ׳ הוא הסממן המוכר ביותר של האישה האופנתית. לטיסיה, מלכת ספרד, בחרה ללבוש השבוע את הטרנץ' בגרסת הצמר המחמם ונראתה מדהים. באותו יום בדיוק לבשה מעיל דומה בצורה מחשידה גם שרלין, נסיכת מונקו. אז מי מהנסיכות לבשה את זה טוב יותר?

מאת  | ‏ 15 דצמבר 2022

לטיסיה והטרנץ' המונח על כתפיה (צילום: גטי אימג'ס)

לטיסיה והטרנץ' המונח על כתפיה (צילום: גטי אימג'ס)

הרבה לפני תקרית השמלה הזהה של קלי וברנדה – להגיע לאירוע עם אותו הבגד כמו אורחת נוספת נחשב לפדיחה איומה. מאז, הזמנים השתנו מעט וברוח האחווה הנשית הפסקנו לעשות מזה עניין, אבל תעיד כל אישה שעדיין עדיף להימנע מהמצב הזה. אבל יש פריט אחד שמקבל פטור מהנושא הזה – מעיל טרנץ׳ בגוון חום בהיר/קאמל/בז׳.

אין מה לעשות, מעיל הטרנץ׳ הוא הסממן המוכר ביותר של האישה האופנתית, הוא חוצה גילאים וסגנונות, נראה טוב מעל מכנסיים מחויטים, שמלה או טרנינג, משדרג כל תלבושת ונותר אייקוני במשך עשורים רבים.

מלכת הסטייל (צילום: גטי אימג'ס)

מלכת הסטייל (צילום: גטי אימג'ס)

ממש אתמול, שתי נשים מלכותיות לבשו גרסה מחממת של הטרנץ׳ – לטיסיה מלכת ספרד הגיעה איתו לביקור רשמי בלוס אנג׳לס, בעוד נסיכת מונקו שרלין לבשה אותו לאירוע צדקה.

כאמור, לא מדובר בטרנץ׳ הקלאסי הדק, אלא בגרסאות מעיל שמעוצב בהשראת טרנץ׳. לטיסיה לבשה מעיל צמר של קרולינה הררה, ושילבה אותו במראה אלגנטי כהרגלה, עם חולצה וחצאית לבנות שעוצבו ונתפרו במיוחד עבורה על ידי התופרים האישיים שלה בבית המלוכה, תיק של קרולינה הררה שמשלב בין חום ולבן וקושר ביחד את האאוטפיט ונעלי עקב עם רצועות איקס.

אכן מדובר במעיל שהוא חלום (צילום:אינסטגרם Royal Fashion Police)

אכן מדובר במעיל שהוא חלום (צילום:אינסטגרם Royal Fashion Police)

שרלין העדיפה סטיילינג קצת יותר יומיומי, ובחרה במעיל בתלבושת של Akris שכללה מכנסיים מחויטים שתואמים למעיל וסריג גולף חום מקשמיר ומשי שנראה כמו פריט לחרוש עליו כל החורף ובשילובים שונים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by European Royalties (@european_royalties)

אבל לטיסיה, את האחת שאבל לטיסיה, את האחת שלנו (צילום: גטי אימג'ס)לנו (צילום: גטי אימג'ס)

אבל לטיסיה, את האחת שלנו (צילום: גטי אימג'ס)

תמונה

השאירו תגובה