מירן בוזגלו השיגה את הסניקרס שכולם חולמים עליהן

מאור ומירן בוזגלו נסעו לקטאר לראות את המונידאל בלייב, אבל אותנו עניינו דווקא הסניקרס שמירן נעלה. מדובר בדגם סמבה של אדידס, המבוקשות ביותר העונה - ולכן כל כך קשה להשיג אותן. בדיוק בגלל זה חקרנו ומצאנו איפה בכל זאת תוכלו להזמין לכם זוג

מאת  | ‏ 28 נובמבר 2022

מירן ומאור בוזגלו. לוק קז'ואלי למשחק כדורגל Miran Buzaglo - מירן בוזגלו אינסטגרם)

מירן ומאור בוזגלו. לוק קז'ואלי למשחק כדורגל (צילום: Miran Buzaglo – מירן בוזגלו אינסטגרם)

כשמדובר בסניקרס, הטרנדים בתחום נוטים להתנהג מעט שונה ממה שהתרגלנו בעולם האופנה. כמובן שישנם טרנדים כלליים של סניקרס, כמו סניקרס ״מכוערות״, סניקרס צ׳אנקיות וסניקרס מינימליסטיות, אבל לצד הטרנדים הרגילים האלה צץ לו מדי פעם דגם קלאסי מהעבר שפתאום הופך להיות למלך הכיתה.

זה קרה לאייר ג׳ורדן ולאייר פורס 1 של נייקי, זה קרה עם ניו באלאנס 990 וכמובן עם סטאן סמית האייקוניות של אדידס. כל אלה דגמים שהיו פופולריים מאוד לאורך זמן, אבל פתאום ברגע אחד בהיר הפכו לדגם הנחשק ביותר, ואז חזרו למעמדם היציב והנמכר.

מירן הצליחה להשיג את דגם הסמבה המדובר (צילום: Miran Buzaglo - מירן בוזגלו אינסטגרם)

מירן הצליחה להשיג את דגם הסמבה המדובר (צילום: Miran Buzaglo – מירן בוזגלו אינסטגרם)

הימים האלה הן תור הזהב של אדידס סמבה – נעל שיוצרה לראשונה ב-1949 עבור שחקני כדורגל שהתאמנו על משטחים קשים וחלקלקים במדינות קרות, ועברה טרנספורמציה ב-1985 לדגם עם לשון קצרה יותר. הסמבה נהיו כל כך נחשקות, שכיום תתקשו למצוא אותן בחנויות פיזיות. ניתן להשיג אותן אונליין, אבל גם שם יש מצוקה. באתר המקומי של אדידס, למשל, מצאנו אותן בשני צבעים, אבל מכל אחד מהם נותרה מידה אחת בלבד.

לכן, אפשר להבין את התלהבותה של מירן בוזגלו, שנמצאת בימים אלה בקטאר וצילמה את עצמה באאוטפיט נינוח ומחמיא בדרך למשחק של ספרד מול גרמניה, עם זוג נעלי אדידס סמבה לרגליה, שהיא לא האמינה בעצמה שהם שלה. מירן תייגה את חברתה נטלי אלקיים, האישה שהשיגה עבורה את הנעליים הנחשקות, ואפילו ציינה שאין לה מושג איך זה קרה.

הדגם הכי מבוקש (צילום: Miran Buzaglo - מירן בוזגלו אינסטגרם

הדגם הכי מבוקש (צילום: Miran Buzaglo – מירן בוזגלו אינסטגרם

ובכל זאת, איך תמצאו את הסמבה החמקמקות? נראה שהאופציה הסבירה ביותר היא האתר Goat, שמאגד את מותגי הסטריט הכי לוהטים מחנויות שונות ברחבי העולם. המשמעות היא שהמחירים אינם אחידים, והכל תלוי במידה שאתם מחפשים ובמלאי שנותר. הטיפ שלנו? חכו שהעולם קצת ירגע ויעבור לדגם הטרנדי הבא, ואז חפשו את הסמבה. בכל זאת, סניקרס קלאסיות נשארות רלוונטיות לנצח.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by reo (@gg.07re)

 

השאירו תגובה