בשמלת תחרה שקופה: אניה בוקשטיין גנבה את ההצגה

אניה בוקשטיין צעדה על השטיח האדום בפסטיבל הסרטים באסטוניה לצד דאנה איבגי להקרנת הסרט החדש בכיכובן. השתיים הלכו על מראה דומה-שונה שכולו תחרה שחורה שקופה. בעוד כל אחת מהן בנפרד נראית מצוין, האפקט של שתי התלבושות ביחד העיף אותנו

מאת  | ‏ 22 נובמבר 2022

דאנה איבגי ואניה בוקשטיין. קברו לכולן בטקס (צילום: יחצ)

דאנה איבגי ואניה בוקשטיין. קברו לכולן בטקס (צילום: יחצ)

אניה בוקשטיין כבר ידועה כאחת המתלבשות הטובות ביותר בנוף המקומי, ובאופן כללי אישה שפשוט מקרינה סטייל וקלאסה באופן תמידי. בימים אלה היא מקדמת את סרטה החדש ״הפילגש״, והגיעה להקרנה שלו בפסטיבל הסרטים בטאלין, בירת אסטוניה, לצדה של כוכבת הסרט הנוספת, דאנה איבגי.

שתי הכוכבות הגיעו להקרנה בתלבושות שחורות מהממות וכמעט תואמות – ויש לכך סיבה מצוינת, שקורצת לתוכן הסרט.

מאחורי הקלעים. הנוצות זה מדהים (צילום: איסנטגרם danaivgy)

הנוצות זה מדהים (צילום: איסנטגרם danaivgy)

בסרט, אניה מגלמת את דמותה של אישה שבעלה נפטר, ודאנה היא הפילגש שלו, שמגיעה לשבעה מבלי שמשפחתו של הנפטר יודעת את הסוד שלה. כך שהשתיים לא סתם הלכו על מראה דומה-שונה וגם לא סתם בחרו בצבע שחור, ומדובר בדרך מעולה לקדם את הסרט דרך האופנה.

גם בלי המשמעות הנוספת, מדובר במראות הורסים. אניה לובשת שמלת תחרה שקופה ודרמטית עם שרוולי נוצות, וסביר להניח שכבר זיהיתן לבד שמדובר בבגד של מישימונו, ששרוולי הנוצות (ובכלל ההשראות מפיג׳מות יוקרתיות) הם סימן היכר שלו. דאנה לובשת חולצה תואמת של המותג, ובעוד כל אחת מהן בנפרד נראית מצוין, האפקט של שתי התלבושות ביחד הוא מה שמעיף את הלוקים האלה למעלה.

עפנו על בחירת הלוק  (צילום: איסנטגרם danaivgy)

עפנו על בחירת הלוק (צילום: איסנטגרם danaivgy)

רגעים מאחורי הקלעים (צילום: איסנטגרם danaivgy)

רגעים מאחורי הקלעים (צילום: איסנטגרם danaivgy)

השאירו תגובה