שברו את האינטרנט: אז כמה עלתה התמונה של מסי ורונאלדו ללואי ויטון?

יום לפני שריקת הפתיחה של המונדיאל, היריבים המושבעים כריסטיאנו רונאלדו וליונל מסי הצטלמו לקמפיין משותף ללואי ויטון. השניים כבר קיבלו הצעות להצטלם למותג בעבר ולא הסכימו, אבל אתמול נעשתה היסטוריה כשהם מככבים יחד בתמונה שעלתה מיליונים. כל הפרטים על הקמפיין ששבר את האינטרנט

מאת  | ‏ 20 נובמבר 2022

רונלדו vs מסי בקמפיין ללואי ויטון (צילום: אנני לייבוביץ')

רונלדו vs מסי בקמפיין ללואי ויטון (צילום: אנני לייבוביץ')

כדי להבין את מערכת היחסים המורכבת בין כריסטיאנו רונאלדו לליונל מסי ובין מחנות המעריצים של כל אחד משחקני הכדורגל האגדיים האלה, אפשר לקחת אנלוגיה מעולם אחר – רונאלדו ומסי הם סרינה ון דר וודסן ובלייר וולדורף של עולם הכדורגל. שניהם מצליחים ומוצלחים, כל אחד בדרכו, אבל נסיבות הקריירה שלהם הציבו אותם זה מול זה כיריבים נצחיים. המונדיאל הנוכחי הוא ההזדמנות שלהם להוכיח אחת ולתמיד – מי השחקן הטוב יותר?

בלואי ויטון רקמו קמפיין גאוני לכבוד המאורע ההיסטורי הזה, והציבו את שני השחקנים זה מול זה במשחק שחמט, מול העדשה של לא אחרת מאנני ליבוביץ׳, לצילומים שהיה ברור מראש שיעוררו הדים ויעשו רק טוב למותג. וכאן – תוך 24 שעות מפרסום תמונת הקמפיין, היא הפכה לתמונה הרביעים הכי פופולרית אי פעם באינסטגרם. הימור שלנו: היא הולכת לשבור את כל השיאים האפשריים תוך כמה ימים.

הימור שלנו: יש להם את כל התיקים האלה כבר בבית (צילום: אינסטגרם Louis Vuitton)

הימור שלנו: יש להם את כל התיקים האלה כבר בבית (צילום: אינסטגרם Louis Vuitton)

במקום לוח שחמט, השניים משחקים – או במקרה הזה, מעמידים פנים שהם משחקים – על גבי מזוודה של לואי ויטון. ולא סתם מזוודה – ב-2018, אותו דגם מזוודה של לואי ויטון הכיל בתוכו את גביע המונדיאל העולמי, לפני שהונף על ידי נבחרת צרפת. גם המיקום של כלי השחמט אינו מקרי – הם מוצבים באופן שנקרא ״התיקו המושלם״ בשחמט, כך שחלילה לא יראה שבבית האופנה חוזים שאחד משני השחקנים יגבור על השני.

הקמפיין מלווה גם בסרטוני וידאו של כל אחד מהשחקנים, ומכיוון שאין שום אינטראקציה ביניהם, ישנה גם תיאוריה שהשניים צולמו בנפרד וכלל לא היו ביחד על הסט, והתמונה הסופית היא ריטוש של שתי תמונות נפרדות. אגב, שני הכוכבים קיבלו בעבר הצעות לככב ביחד בקמפיינים, אך מעולם לא הסכימו. שניהם תייגו בעמוד האינסטגרם שלהם את לואי ויטון ואת הצלמת אבל לא אחד את השני. למה? כי בכל זאת – חברים הם לא.

חג מונדיאל שמח לחוגגים (צילום: David Ramos לגטי אימג'ס)

חג מונדיאל שמח לחוגגים (צילום: David Ramos לגטי אימג'ס)

אז כמה הקמפיין הזה עלה? גם כאן, מדובר בהערכות בלבד, אבל נראה שהקמפיין עלה ללואי ויטון בין 15 ל-20 מיליון דולר. לפי החשיפה שהוא קיבל עד כה – נראה שמדובר בהוצאה משתלמת עבור בית האופנה, וקמפיין שידובר עליו עוד שנים וייכנס לספרי ההיסטוריה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

השאירו תגובה

 

  • הומו אירוטיקה בשיא שלה 2 גברים בשלים בכיפוף

    מאת: חרמנית |‏ 20 בנובמבר 2022 | 13:53
  • תמונה אומנותית, היסטורית וגאונית. צילום מרהיב

    מאת: מעריצה |‏ 20 בנובמבר 2022 | 13:32
  • מבישים פני ענף הספורט הזה, ומתכערים יותר באולימפיאדה הזאת שהיה צריך להחרימה ובשוויון נפש אנשים נוהרים לדוחא

    מאת: ג'ורג'יה |‏ 20 בנובמבר 2022 | 13:25
  • לא חשבנו שמדובר בקספרוב.. ברור שאין להם מושג איך משחקים שח

    מאת: פלוניניו פאוליסטה |‏ 20 בנובמבר 2022 | 13:13