אנחנו בקראש על הנעליים של בר זומר

בין תמיכה פומבית באחותה כוכבת "הקבוצה", לקידום מותג האיפור שלה, בר התפנתה לחגוג את יום הולדתה במסיבה מצומצמת. בשמלת מיני שחורה, שרוולים מתרחבים ושרשרת צ'וקר - בר נראתה מעולה, אבל הנעליים גמרו אותנו סופית

מאת  | ‏ 17 נובמבר 2022

בר זומר חוגגת יום הולדת (צילום: Bar Zomer אינסטגרם)

בר זומר חוגגת יום הולדת (צילום: Bar Zomer אינסטגרם)

הליהוק של מורן זומר לריאליטי ״הקבוצה״ פתחה בפנינו הצצה נוספת אל תוך עולמה של אחותה בר זומר, אישה שתמיד מפיצה וייבים חיוביים לעולם.

בין תמיכה פומבית באחותה (המתוקה לא פחות ממנה) לקידום מותג האיפור הפרטי שלה ובין התרוצצויות בערים בחו״ל לצילומי קמפיינים והפקות, בר התפנתה לחגוג את יום הולדתה ה-29 במסיבה מצומצמת עם חברים וחברות, כולל כמה פנים מוכרות וכמובן – גם אחותה הייתה בנמצא.

אימפרייה שחוגגת 29 (צילום: Bar Zomer אינסטגרם)

אימפרייה שחוגגת 29 (צילום: Bar Zomer אינסטגרם)

אם תציצו בפיד האינסטגרם של בר, תגלו שביומיום הדוגמנית לגמרי מעדיפה בגדים נגישים וקלילים כמו טייצים, גופיות סבא וטרנינגים. אבל אירוע שחוגג את הגעתה לעולם דורש קצת יותר גלאם – ובר בהחלט סיפקה אותו, מכף רגל ועד ראש.

שמלה שחורה קטנה יכולה להיות פריט משעמם, אבל לא במקרה הזה. בר לבשה שמלת סטרפלס של אייזן שטיין, עם טוויסט נפלא – שרוולים מתרחבים ושרשרת צ׳וקר שעשויים מאותו הבד אבל נלבשים בנפרד, ובהחלט משדרגים את השמלה.

הנעליים היו השוס העיקרי (צילום: Bar Zomer אינסטגרם)

הנעליים היו השוס העיקרי (צילום: Bar Zomer אינסטגרם)

התלהבנו מהלוק, אבל זה עוד לפני שהגענו לנעליים. נכון, את נעלי העקב עם הפפיון הנוצץ של Mach & Mach ראינו כבר מיליון פעם – בכל זאת מדובר בפריט ויראלי – אבל כנראה שלא ימאס לנו מהן בזמן הקרוב. עם כל הכבוד לשלל הגרסאות והצבעים של הנעליים האלה, הפייבוריטיות שלנו הן לגמרי הדגם השחור שבר בחרה בו. אגב, החגיגות שלה ימשיכו עם בן הזוג בפריז, ואנחנו מקוות שהיא אורזת את הנעליים גם לשם.

זה רק אנחנו או שהבלונים מתואמים לאיפור?  (צילום: Bar Zomer אינסטגרם)

זה רק אנחנו או שהבלונים מתואמים לנעלים? (צילום: Bar Zomer אינסטגרם)

השאירו תגובה