מי זאת: אנה זק לובשת סוויטשירט שהוא בעצם חזיה

רגע לפני המונדיאל חגגו באדידס את החודש המטורף הזה כשהדוגמנית הראשית בתצוגה היא עדן פינס שפתחה במכנסי ספורט ונעלי עקב. יעל שלביה, אנה זק ומירן בוזגלו הגיעו לאירוע והראו איך אפילו עם טרנינג וסוויטשירט אפשר להיראות מיליון דולר

מאת  | ‏ 16 נובמבר 2022

זה סוויטשירט או חזיה? (צילום: נוי ערקובי)

זה סוויטשירט או חזיה? (צילום: נוי ערקובי)

לקראת המונדיאל, באדידס החליטו לחגוג באירוע ענק עם מאות אורחים, שכלל גם תצוגת אופנה בקונספט של כדורגל, בניצוחו של הסטייליסט בן זייגר (האיש שאחראי לסטייל המטורף של אסף אמדורסקי).

האירוע הזה גרם לנו להתבלבל, כי ממש לא ידענו לאן להסתכל – על הדוגמניות ההורסות שצעדו על המסלול או על האורחות ההורסות שהגיעו לצפות.

פתחה את התצוגה וגנבה את ההצגה - מיס עדן פינס (צילום: נוי ערקובי)

פתחה את התצוגה וגנבה את ההצגה – מיס עדן פינס (צילום: נוי ערקובי)

בואו נתחיל ממי שפתחה את התצוגה – עדן פינס, בשורטס שחורים, חולצת קרופ משיתוף הפעולה של אדידס עם ג׳רמי סקוט וגרביים עד הברך. חוץ ממגפוני העקב, עדן לגמרי נראתה כאילו היא מוכנה לעלות על המגרש למשחק.

בקהל, בלטה במיוחד אנה זק, שהגיעה לבושה בסט מכנסיים וחולצה מהשת״פ עם ג׳רמי סקוט, עם הדפס איורים צבעוני על רקע לבן.

הפקת אופנה מהלכת  (צילום: נוי ערקובי)

הפקת אופנה מהלכת (צילום: נוי ערקובי)

עדן ואנה שתיהן הפילו אותנו מהרגליים, אבל אז הגיעה יעל שלביה וקברה אותנו סופית. עשינו בירור עם הסטייליסטית הצמודה שלה, דניאלה קפלוטו, וקיבלנו את כל הפרטים על הלוק ההורס הזה. הכל התחיל מהסניקרס הכחולות, שיעל בכלל רכשה בעצמה, משיתוף הפעולה החדש והמדובר של אדידס עם בלנסיאגה. היא שלחה לקפלוטו תמונה של הסניקרס, והסטייליסטית החלה לבנות את המראה מסביבן.

החולצה והמכנסיים שייכים למעשה לשני סטים שהיא החליטה לפרק. החולצה הצמודה עם הדפס המעוינים מגיעה עם טייץ תואם, וגם למכנסי הטרנינג הרחבים יש בת זוג בצורת חולצה. הבחירה להשאיר את הפוקוס על הנעליים וללוות אותן בגוונים ניטרליים השתלמה, ולכל זה נוסף גם תיק לבן של שאנל ומשקפי שמש עם טינט כחול (שהתכתבו עם הנעליים) מהמותג קאטליה, שהבויפרנד עומר אדם הוא הפרזנטור שלו.

יעל שלביה. כמה קולית את יכולה להיות?  (צילום: נוי ערקובי)

יעל שלביה. כמה קולית את יכולה להיות? (צילום: נוי ערקובי)

מירן ומאור בוזגלו.תיאמו בגדים   (צילום: נוי ערקובי)

מירן ומאור בוזגלו.תיאמו בגדים (צילום: נוי ערקובי)

גמרה אותנו עם העקבים (צילום: נוי ערקובי)

גמרה אותנו עם העקבים (צילום: נוי ערקובי)

 

 

השאירו תגובה