בחזיית תחרה וחולצת בטן: נינט טייב פשוט מטריפה

האלבום החדש שבדרך מספק הצצה לצילומים היפים שמיועדים לקדם אותו. טייב התייצבה מול המצלמה במראה קז'ואל מנצח הכולל ג'ינס מעצבים וחולצת בטן שמתחתיה מבצבצת חזייה שחורה. עכשיו רק נותר להתאזר בסבלנות ולחכות לפריימים שירכיבו את התוצאה הסופית

מאת  | ‏ 16 נובמבר 2022

טייב משגעת על סט הצילומים בג'ינס וחזייה (צילום: אינסטגרם   sagidahary@)

טייב משגעת על סט הצילומים בג'ינס וחזייה (צילום: אינסטגרם sagidahary@)

בכל פעם שנינט מצטלמת לתוכנית טלוויזיה, שערי מגזינים, קמפיינים או תמונות יחסי ציבור, הפיד שלנו מתמלא בתמונות וסרטונים מהסט, בעיקר של צוות הגלאם והסטיילינג שלה. הסטייליסט גדי אלימלך, מעצב השיער שגיא דהרי והמאפרת טלי פאוור צמודים לנינט כבר שנים, אבל ניכר שהם עדיין נלהבים בכל פעם מחדש מהעבודה איתה ומהתוצאה הסופית, וקשה שלא להידבק בהתלהבות שלהם.

 הפעם, גברת טייב התייצבה על סט הצילומים כדי לקדם אלבום חדש שבדרך, עם סטיילינג שחוגג את צבע הבגדים המועדף עליה – שחור.

צילומים בסימן הצבע האהוב עליה- שחור  (צילום: אינסטגרם sagidahary@)

מתים לראות את התוצאה הסופית  (צילום: אינסטגרם sagidahary@)

בסרטון שהעלה שגיא דהרי מסט הצילומים, נינט לבושה במראה קז׳ואל של ג׳ינס וחולצת בטן שחור, יחד עם חזיית תחרה מבצבצת מתחתיה. הג׳ינס הוא של המעצבת הישראלית-בינלאומית נילי לוטן והגיע מבוטיק נוני בככר המדינה, החולצה היא מרשת עמנואל והחזייה המבצבצת של ג׳ק קובה. נינט גם עונדת עגילים מוצלחים של Theydream.

 המאפרת טלי פאוור העלתה סרטון נוסף מהסט, ושם מדובר כבר במראה קצת פחות קז׳ואל – שחור וצמוד עם צווארון ושרוולים פרוותיים, חגורה דומיננטית וכפתורים שנפתחו כדי לחשוף שוב את החזייה שמתחת. עכשיו רק נותר לחכות לתוצאה הסופית.

צילום בסימן הצבע השחור האהוב עליה (צילום: אינסטגרם tali_power@)

צילום בסימן הצבע השחור האהוב עליה (צילום: אינסטגרם tali_power@)

נחכה לראות את התוצאה הסופית (צילום: אינסטגרם tali_power@)

החזייה שמציצה (צילום: אינסטגרם tali_power@)

השאירו תגובה