בול בזמן: מייגן מרקל עם המעיל הנכון לעונה

מייגן מרקל יצא להצביע לסנאט ובית הנבחרים האמריקאי אבל מה שעורר אצלינו עניין הוא דווקא המעיל אותו לבשה. מדובר במעיל פארקה כחול סופר פרקטי ויפה. כזה שמתאים לימים קרירים של תחילת החורף שמגיע ממותג סופר שווה שכדאי לכם להכיר

מאת  | ‏ 10 נובמבר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dress Like a Duchess (@dresslikeaduchess)

רגע לאחר הבחירות בישראל, האמריקאיים כוססים ציפורניים היום לקראת התוצאות בבחירות האמצע לסנאט ולבית הנבחרים, והרשתות החברתיות התמלאו בימים האחרונים במפורסמות ומפורסמים מודעים פוליטית שמעודדים את העוקבים שלהם לצאת ולהצביע.

בין הסלבס האלה, ממש לא הופתענו למצוא את מייגן מרקל, שהתגאתה במדבקת ״הצבעתי״ שלה בתמונה שפורסמה באתר של ארצ׳וול (ארגון הצדקה שלה ושל הארי שפועל למען אוכלוסיות מוחלשות מסביב לעולם) לצד מידע לבוחרים.

המדבקה התנוססה על גבי סריג בז׳, שמעליו מעיל פארקה שעורר את העניין שלנו, דווקא בגלל שהוא פשוט ומדויק. האם זה הפריט האופנתי הכי יפה או מרגש שראינו? לא. אבל האם היינו רוכשות אותו? התשובה היא כן.

ובכלל, נחמד לשים לב איך מייגן מקפידה להעביר את הערכים שלה, של הארי ושל הארגון שלהם דרך הבחירות האופנתיות שלה. נכון, זה לא קורה תמיד, אבל במקרה הזה מייגן בחרה במעיל נהדר ופרקטי, כזה שיכול להחזיק שנים ולהיות שימושי בכל מלתחה, והוא גם מגיע ממותג שמיישר קו עם הערכים שמייגן והארי מנסים לקדם. Cuyana הוא מותג בבעלות נשית ששם דגש על קיימות ועל קנייה איטית, מועטה ומדויקת. לא יכולנו לחשוב על בחירה מושלמת יותר עבור מייגן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Inspirational (@meghanm_inspiration)

תמונה

השאירו תגובה