בחזיית עור וחצאית מיני: אלה איילון שורפת את המצלמה

אלה איילון נמצאת כבר כמה חודשים בארה"ב ומפתחת את קריירת הדוגמנות הבינלאומית שלה. בסשן צילומים חדש הצטלמה איילון כשהיא לובשת את הטרנד הכי חם של העונה והיא עושה את זה מדהים

מאת  | ‏ 7 נובמבר 2022

אלה איילון בעל סט הצילומים (צילום: Ella Ayalon  אינסטגרם)

אלה איילון בעל סט הצילומים (צילום: Ella Ayalon
אינסטגרם)

מעטים הדברים שמשמחים אותנו כמו לכתוב על טרנד ואז לראות סלבית מקומית מדגימה אותו. אז כמובן ששמחנו לראות את אלה איילון בסשן צילומים חדש עם כפתור פתוח במכנסיים, בדיוק כמו הטרנד שדיווחנו עליו ממש לאחרונה.

איילון נמצאת כבר כמה חודשים בארה"ב, ועובדת קשה על קידום הקריירה הבינלאומית שלה, כולל צילומים לקמפיינים, הזמנות למסיבות והשטיחים הכי לוהטים בעיר ועבודה עם צלמים מובילים.

מדגמנת את הטרנד החם ביותר (צילום: Ella Ayalon  אינסטגרם)

מדגמנת את הטרנד החם ביותר (צילום: Ella Ayalon אינסטגרם)

בסשן הצילומים החדש הזה, בו היא לובשת חזייה שחורה ומכנסיים עם כפתור פתוח וגם מחליפה למחוך עם חצאית, היא עומדת מול עדשתו של לא אחר מאנטואן ורגלס, שנחשב לאגדה בעולם האופנה.

בשנות התשעים, ורגלס צילם את הנשים המפורסמות ביותר בעולם – אנג׳לינה ג׳ולי, פמלה אנדרסון, קלאודיה שיפר, סינדי קרופורד, פנלופה קרוז, אנה ניקול סמית, היידי קלום ועוד ועוד – כולן דיגמנו לצלם המפורסם, שהסגנון האינטימי והכמעט תיעודי שלו הפך לסימן היכר ואפילו נקרא ״חתימת ורגלס״. מאז, הוא המשיך לצילומים מסחריים של קמפיינים והפקות מגזינים, וגם הקים עם אשתו (דוגמנית עבר בעצמה) רשת חנויות בגדים, בשמים ואביזרים לבית.

הכי מתוך קליפ (צילום: Ella Ayalon  אינסטגרם)

הכי מתוך קליפ (צילום: Ella Ayalon אינסטגרם)

רק בזהירות בבקשה (צילום: Ella Ayalon  אינסטגרם)

רק בזהירות בבקשה (צילום: Ella Ayalon אינסטגרם)

כמו מלאכית (צילום: אנטואן ורגלס)

כמו מלאכית (צילום: אנטואן ורגלס)

עם עקבים כאלה עדיף באמת לשבת  (צילום: אנטואן ורגלס)

עם עקבים כאלה עדיף באמת לשבת (צילום: אנטואן ורגלס)

(צילום: אנטואן ורגלס)

(צילום: אנטואן ורגלס)

השאירו תגובה