אירינה שייק יצאה עם האקס בראדלי קופר בלוק לוהט במיוחד

לאחרונה נצפים השניים יחד לא מעט, והחלק החשוד באמת הוא שהבת המשותפת שלהם - לכאורה הסיבה ההגיונית למפגש - לא תמיד כלולה באירוע. הפעם הגיעו קופר ושייק להשקה של המותג האהוב "סלף פורטרט" בניו יורק, ובמקום לשבור את הראש על טיב הקשר העדפנו לחקור את האאוטפיט

מאת  | ‏ 31 אוקטובר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SELF-PORTRAIT (@mrselfportrait)

בכל פעם שהאקסים בראדלי קופר ואירינה שייק נצפים יחד בציבור, העולם משתגע. אפשר להבין למה – מדובר בשני אנשים יפים ואהובים על הקהל, שהיו זוג צמוד ומאוהב במשך כמה שנים ואפילו הביאו לעולם ילדה משותפת. למרות הפרידה הפומבית ותיאוריות הקונספירציה על כך שקופר התאהב בליידי גאגא על הסט של "כוכב נולד" – מה שכנראה ממש לא קרה – השניים הצליחו לשמור על מיסתורין יחסי לגבי הפרידה.

מאז הם צולמו ביחד לא פעם, ומכיוון ששניהם לא ממש נוטים לדבר על חייהם הפרטיים בראיונות, קשה מאוד להבין אם הם פשוט חברים טובים בגלל שהם עדיין מגדלים ילדה משותפת, או שיש אפשרות לקאמבק רומנטי. ואם תשאלו אותנו, נדמה לנו שבראדלי ואירינה קצת נהנים לשחק ברגשות הקהל וצלמי הפפראצי מבלי לספק תשובות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by irina shayk (@irinashayk)

אתמול הם עשו את זה שוב. כשהם מבלים יחד עם בתם, אפשר להבין את היציאות הפומביות ביחד – אבל האקסים הגיעו לאירוע אופנה לבדם, לחגוג את המותג סלף פורטרט בניו יורק.

אירינה, כמובן, לבשה את המותג: היא בחרה בסט של חצאית וטופ טוויד עם קריצה מובהקת לשאנל, יחד עם ג׳קט תואם שהיא אחזה בידה, נעלי עקב וגרבי ירך סרוגים. התוספת של הירכונים היא בחירה לא מתבקשת, ועדיין לא החלטנו אם מדובר בתוספת מבורכת או מיותרת, אבל סופרמודלס כנראה יכולות לגרום להכל לעבוד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by IRINA (@irinashayk.fc)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bradley Cooper (@bradleycooper.br)

השאירו תגובה