נפרדת מהקיץ: בר רפאלי באחד הלוקים היותר יפים שלה

כל היופי בבר רפאלי שהיא תמיד יודעת לשלב נכון: את הסופש היא פתחה בשמלת סאטן לבנה וסופר סקסית ואילו יום אחרי כבר עברה לסניקרס וחולצה גברית מכופתרת בגזרת אוברסייז. אז מאיפה כל הפריטים?

מאת  | ‏ 30 אוקטובר 2022

לגמרי יכולה להיות שמלת כלה (צילום: אינסטגרם Bar Refaeli)

לגמרי יכולה להיות שמלת כלה (צילום: אינסטגרם Bar Refaeli)

לפני הכל, אנחנו רוצות להציע את תנחומינו לבר רפאלי. עונת הקיץ באה לסיומה, וחלון ההזדמנויות ללבוש ביקיני הולך ומצטמצם. אנחנו יודעות עד כמה את אוהבת בגדי ים, אז מאחלות לך להנות כמה שניתן מהימים השמשיים שעוד נותרו, וזכרי – הקיץ ישוב לפני שתספיקי להתגעגע.

בינתיים, נראה שבר מסתגלת למעבר למלתחת קיץ ביום וסתיו בערב, וממשיכה לספק לנו מראות שלא נותר אלא להתמוגג מהם.

עברה לאוברסייז סופר קול (צילום: אינסטגרם Bar Refaeli)

עברה לאוברסייז סופר קול (צילום: אינסטגרם Bar Refaeli)

את השבוע הזה אנחנו פותחות עם שני לוקים של בר מסוף השבוע – הראשון הוא שמלת סליפ לבנה מסאטן של סאן לורן שלא לגמרי ברור לנו אם היא כותונת לילה לשינה או שמלה ליציאה, אבל לא בטוח שזה משנה. שמלות סליפ חזרו להיות טרנדיות, ואפשר בכיף גם לקנות כותונת לילה באותה הגזרה וללבוש אותה כשמלה, ואפילו להוסיף בלייזר מעליה בלילות הקרירים.

הלוק השני של בר נלבש לארוחת ערב ומסיבת חברות בביתה של יעל נזרי, והוא מוכיח בפעם המיליון שבר מצטיינת בבחירת פריטים נוחים. האאוטפיט הזה כולל מכנסיים לבנים נינוחים, סניקרס של אדידס במדגם סמבה, גופייה שחורה ומעליה חולצה גברית מכופתרת עם פסים בגזרת אוברסייז נדיבה של לואבה. מראה פשוט לכאורה, אבל כל כך קול, נינוח ונוח, בדיוק כמו שאנחנו אוהבות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli)

השאירו תגובה