עודף מ-500 שקלים: ב'אושר עד' מוכרים אייר ג'ורדן, וההתנפלות בשיאה

סניקרס בסופרמרקט? רחשים ברשתות החברתיות מסמנים שנמצא מאגר מפתיע ועשיר של סניקרס במקום הכי לא צפוי- סניפי רשת המרכולים 'אושר עד'. מבדיקה עולה שאכן מדובר בדבר האמיתי, ובסניפים נבחרים נמכרים דגמי אייר ג׳ורדן, מקוריים כמובן, במחיר של 499 ש״ח. זוג שווה של נעליים ליד הביצים והקוטג'? הלקוחות מצביעים ברגליים

מאת  | ‏ 27 אוקטובר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sneaker Politics (@sneakerpolitics)

העולם מלא בחובבי וחובבות אופנה, אבל נדמה שאף אחד לא אוהב בגדים כמו שאוהבי סניקרס אוהבים סניקרס, וישנן קהילות אינטרנטיות שלמות שמוקדשות לתחביב/אובססיה הזה. אוהבי הסניקרס יודעים למצוא את הדגמים הכי נדירים, מכירים את החנויות הכי שוות ולפעמים אפילו יודעים לזהות מיד לא רק באיזה דגם מדובר, אלא מאיזו שנה הוא ואפילו אם הוא מקורי או זיוף מוצלח.

 הבוקר, התעוררנו לראות רחשים ברשתות החברתיות לגבי מבחר של סניקרס במקום לא צפוי – רשת אושר עד. סרטון טיקטוק מסניף פתח תקווה של הרשת הראה ערימות על גבי ערימות של קופסאות נייקי עם דגמי אייר ג׳ורדן בצבעים שונים, שמפתים אפילו יותר ממדף הפירות.

@avichai_2 כשאומרים לך יש מבצע על הביצים ואתה יוצא עם ג׳ורדן!! #פוריו #foryou #jordan #ג׳ורדן


בדיקה קצרה העלתה שמדובר בדבר האמיתי – באושר עד מוכרים דגמי אייר ג׳ורדן, מקוריים כמובן, במחיר של 499 ש״ח, המבחר מסחרר והלקוחות בהחלט מרוצים לאסוף לעצמם זוג נעליים הורסות אחרי שסיימו לקנות ביצים וקוטג׳.

 המכירה החלה לפני שלושה חודשים בחמישה מסניפי הרשת, וכרגע הנעליים נמכרות בסניף פתח תקווה בלבד. יחד עם זאת, ברשת מוסרים שמספר נקודות המכירה תלוי בכמות הנעליים שמיובאת, כך שבהחלט שווה לעקוב ולראות אם הן זמינות בעתיד בסניף הקרוב לביתכם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jordan (@jumpman23)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by אושר עד (@osheradofficial)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by W U N D E R (@wunder)

השאירו תגובה