במחוך מבריק וחגורה: טיילור מלכוב רותחת מתמיד

טיילור מלכוב הגיעה לאירוע במראה שכלל מכנסיים מחויטים, מחוך וחגורה מתוכשטת. אין ספק שהלוק הזה הוא אחד הטרנדים החמים של הרגע, אבל טיילור הצליחה ליצור מראה קלאסי עם קריצה כיפית למדונה. אהבנו ברמות

מאת  | ‏ 25 אוקטובר 2022

טיילור מלכוב. טרנדי אבל קלאסי (צילום: אינסטגרם Taylor Malkov)

טיילור מלכוב. טרנדי אבל קלאסי (צילום: אינסטגרם Taylor Malkov)

בימים אלה קשה לשמוע את השם ״טיילור״ ולהניח שמתכוונים למלכוב, כי כל אלבום חדש של טיילור סוויפט הופך אותה באופן מיידי לטיילור הכי ויראלית בעולם. אבל גם עם כל ההייפ המוצדק הזה, בחיים לא נפספס לוק מוצלח של טיילור המקומית שלנו.

טיילור הגיעה אתמול להשקה של הסדרה ״גדול עלינו״ בכיכובם של שלישיית מה קשור, והסטייליסט ישראל רחמני עם המאפרת יפעת צור הרכיבו עבורה לוק שחור סקסי, שממשיך את קו הפאם פאטאל שהתרגלנו לראות ממנה באירועי ערב.

עפנו על הלוק  (צילום: אינסטגרם Taylor Malkov)

עפנו על הלוק (צילום: אינסטגרם Taylor Malkov)

המראה כלל אוברול שמורכב ממחוך ומכנסיים מחויטים בגזרה מצוינת של אליזבטה פרנקי, יחד עם חגורת שרשרת מתוכשטת, שהיא אחד הטרנדים הכי יפים של הרגע.

טיילור מוכיחה פה שלפעמים שילוב בין טרנדים יכול לייצר מראה שהוא דווקא קלאסי, למרות שאנחנו נוטים לייחס הרבה טרנדים ביחד לקורבנות אופנה. המחוך והחגורה שניהם טרנדיים, אבל השילוב של המכנסיים המחויטים והשמירה על מראה מונוכרומטי הופכים את המראה הזה לאחד שלא יתיישן בקלות, וגם נותן קריצה לתקופת המחוכים והחליפות של מדונה.

אהבנו את הקריצה למדונה (צילום: אינסטגרם Taylor Malkov)

אהבנו את הקריצה למדונה (צילום: אינסטגרם Taylor Malkov)

מאד הוליווד (צילום: אינסטגרם Taylor Malkov)

השאירו תגובה