הרימה או הגזימה? ככה ג'יי לו הגיעה ללווייה

שמלת הדיור בעלת המחשוף העמוק בהחלט גרמה לכמה מהמסקרים להרים גבה, אבל על פי התיעוד מאירוע הזיכרון לטייקון ג'יי.אר רידינגר, נראה שהאורחת הנוצצת דווקא לגמרי כיבדה את המעמד. ג'יי לו התחבקה עם האלמנה ואפילו נתנה הופעה (בלי קשר למה שלבשה), אז כמעט מיותר לציין שנראתה מדהים כרגיל

מאת  | ‏ 11 אוקטובר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by HollywoodLife (@hollywoodlife)

רובנו מעולם לא שמענו על איש העסקים ג׳יי. אר. רידינגר, אבל מותו הפתאומי מתסחיף ריאה בגיל 63 העלה אותו לכותרות, בעיקר בגלל שתיחזק חברויות עם כמה מהשמות המוכרים ביותר בעולם – כמו קים וקלואי קרדשיאן, ג׳ניפר לופז וגלוריה אסטפן.

הלווייתו של רידינגר נערכה השבוע, ובעוד קים קרדשיאן הגיעה אליה בשרוולים ארוכים וצווארון גולף, התקשורת העולמית קצת הופתעה לראות את הבחירה של ג׳ניפר לופז, שלבשה שמלת ערב שחורה עם מחשוף עמוק לאירוע.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jlo Outfits (@jlo.outfits)

השמלה של לופז היא מקולקציית סתיו-חורף 2021 של בית האופנה דיור, והיא הוסיפה לה תיק שחור קטן של שאנל, נעלי פלטפורמה של ג׳ימי צ׳ו ותכשיטי זהב וכסף.

בעוד חלק הדיווחים הרימו גבה על הבחירה של לופז בשמלת ערב עם מחשוף, יש לציין שלא היה מדובר בטקס הלוויה שגרתי. לורן, אלמנתו של ג׳יי. אר., ביקשה לחגוג את חייו וערכה מסיבה מרובת משתתפים שכללה גם הופעות חיות. לופז עצמה הופיעה במסיבה, לצד אלישיה קיז, ג׳ה רול וג׳יימי פוקס, ומיותר לציין שנראתה מדהים. האמת, האירוע כולו לא רע בכלל.

ג'ניפר לופז ובן אפלק

הזוג המלכותי במצב רוח ממלכתי (צילום: Romain Maurice/Getty Images)

ג'ניפר לופז ולורן רידינגר

ג'יי לו והאלמנה לורן רידיניגר (צילום: Romain Maurice/Getty Images)

ג'יי לו ולורן רידיניגר

הרמות (צילום: Romain Maurice/Getty Images)

ג'ניפר לופז ואלישיה קיז

עם אלישיה קיז על הפסנתר (צילום: Romain Maurice/Getty Images)

ג'ניפר לופז

שירו איתה (צילום: Romain Maurice/Getty Images)

השאירו תגובה