זה לגמרי אחד מבגדי הים הכי שווים שראינו על נועה קירל

הפנתרה המהוללת משתפת אותנו לא מעט באוסף הביקיני המתעדכן שלה, שכולל כמה וכמה דגמים מוצלחים ומחמיאים בשלל צבעים - אבל הביקיני הזה של המותג חביב האיטגירלס כבר מסמן טריטוריית סטייל חדשה, קלאסית ולוהטת במיוחד עבור נועה

מאת  | ‏ 11 אוקטובר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Noa Kirel (@noakirel)

בעבר הכתרנו כאן את בר רפאלי כמלכת הביקיני המקומית – לא בגלל שהיא נראית מעולה בביקיני, אלא בגלל שפיד האינסטגרם מרמז על כך שהיא אוחזת באוסף ביקיני עשיר במיוחד, ואנחנו מתות לדעת כמה בגדי ים יש בארון שלה.

אבל הקיץ האחרון הביא איתו טוענת רצינית לכתר – נועה קירל. נראה שקירל כל כך התאהבה בפריט, שלפעמים היא אפילו משלבת אותו באאוטפיטים יומיומיים, ולא שומרת אותו רק לבריכה או לים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Noa Kirel (@noakirel)

ובכן – עוד יום, עוד ביקיני. לכבוד סוכות, נועה יצאה לחופשה והעלתה תמונה מלוקיישן לא ידוע, שבהחלט אינו סוכה. בתמונה היא עומדת בתוך אמבטיית ענק כשברקע מרפסת וים, ולובשת ביקיני בייסיק אבל מוצלח במיוחד.

נועה אוהבת טרנדים, ולובשת לא מעט בגדי ים עם הדפסים צבעוניים, אבל היא גם יודעת שאוסף מקיף כולל קלאסיקות, ובחרה הפעם בביקיני שחור עם תפרים לבנים של Tropic of C, המותג חביב האיטגירלס שנמכר ב-Factory54. לא רק אנחנו התלהבנו – הפוסט מלא בפירגונים מחברות מפורסמות מאוד של נועה, כולל ולרי חמאתי, קים אור אזולאי, לירן כוהנר, שביט ויזל, ריף נאמן והסטייליסט איתי בצלאלי, שבאו כולם להרים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Noa Kirel (@noakirel)

השאירו תגובה