אדם, עומר אדם: יעל שלביה ובן הזוג בלוק תואם

בחולצה מכופתרת מושלמת של דיור ומכנסיים של גוצ'י – יעל שלביה הציגה לוק מדויק ברחובות פריז, וגם התאימה אותו לבויפרנד עומר אדם שעומד לצידה. אחרי זה כבר בחרה לוקים יותר נשיים, בחצאית מיני ושמלה שחורה עם מחשופי קאט אאוט מחמיאים במיוחד

מאת  | ‏ 6 אוקטובר 2022

הזוג המחויט יעל שלביה ועומר אדם (צילום: Yael Shelbia אינסטגרם)

הכי ג'יימס בנד ונערתו – יעל שלביה ועומר אדם (צילום: Yael Shelbia אינסטגרם)

לאחרונה, יש לנו תחושה שאנחנו מסקרות את הלוקים של יעל שלביה בפריז לפחות פעם בשבוע, למרות שבפועל היא ביקרה בעוד ערים אירופאיות בשבועות האחרונות, כמו מילאנו ואמסטרדם. ככה נראים חייה של דוגמנית בינלאומית.

השבוע יעל סיפקה כמה מראות מוצלחים בפריז, ונתחיל מהמועדף עלינו. יעל נראית נפלא בהכל, אבל מצטיינת כשהיא מערבבת בין נשי לגברי, סגנון שהיא מאוד אוהבת. הסטייליסטית דניאלה קפלוטו הרכיבה עבורה מראה שכולל מכנסי עור שחורים של גוצ׳י מלוני וינטג׳, חולצה לבנה מכופתרת של דיור, וסט עור מהאוסף הפרטי של הסטייליסטית ועגילים ממותג התכשיטים שלה שנקרא על שמה – דניאלה קפלוטו.

לוק לא מאד אופייני ומאד מאד יפה  (צילום: Yael Shelbia אינסטגרם)

לוק לא מאד אופייני ומאד מאד יפה (צילום: Yael Shelbia אינסטגרם)

הלוק הזה הוא גם השראה נהדרת לסתיו, ואפשר ליצור גרסאות שלו גם עם בדים שאינם עור וצבעים שונים, ובכלל מדובר בתזכורת טובה לשלוף מהארון את החולצה הלבנה המכופתרת, שלנצח תישאר פריט מפתח במלתחת הסתיו.

שני המראות האחרים כבר היו בכיוון נשי וסקסי יותר – שמלה לבנה שבנויה כמו שילוב בין חצאית מיני, חגורת וחולצת קרופ עם שרוולים ארוכים של המעצבת שירן מרגוט, ושמלה שחורה עם מחשופי קאט-אאוט של דיון לי לבוטיק רויה, כששני המראות מלווים גם הם בעגילים של דניאלה קפלוטו.

יפה להם פריז  (צילום: Yael Shelbia אינסטגרם)

יפה להם פריז (צילום: Yael Shelbia אינסטגרם)

לוק סתוי שבא לנו ללבוש  (צילום: Yael Shelbia אינסטגרם)

לוק סתוי שבא לנו ללבוש (צילום: Yael Shelbia אינסטגרם)

ובמעבר חד (צילום: Yael Shelbia אינסטגרם)

ובמעבר חד (צילום: Yael Shelbia אינסטגרם)

שמלה שאהבנו במיוחד (צילום: Yael Shelbia אינסטגרם)

שמלה שאהבנו במיוחד (צילום: Yael Shelbia אינסטגרם)

השאירו תגובה