אפקט הפרפר: נועה קירל רותחת עם טופ קטן ביותר

אחרי ההופעה ההיסטורית בפארק הירקון ועם תחילתו של שלב חדש ובינלאומי בקריירה שלה, חשבנו שלא נוכל להיות מופתעים מהלוקים של נועה קירל – אבל טעינו. בג'ינס רחב וטופ קטן בצורת פרפר שכבר נלבש על ידי כוכבות גדולות, נועה קירל נראית פשוט מדהים

מאת  | ‏ 19 ספטמבר 2022

נועה קירל וטופ הפרפר (צילום: noakirel)

נועה קירל וטופ הפרפר (צילום: noakirel)

נועה קירל היא בטופ של הטופ של הפופ המקומי כבר שנים, ובדיוק שחשבנו שהיא כבר לא יכולה להיות יותר מצליחה או מוצלחת, נראה שהקריירה שלה מגיעה לגבהים חדשים.

אחרי ההופעה ההיסטורית בפארק הירקון ועם תחילתו של שלב חדש ובינלאומי בקריירה שלה, מגזין הסופ״ש של mako תפסו את הכוכבת לראיון, שמלווה בהפקה אופנה משגעת של הסטייליסט איתי בצלאלי, שנועה הייתה נדיבה מספיק לספק אליה הצצה קטנה באינסטגרם.

הטופ המדובר של בלומרין (צילום:  Estrop לגטי אימג'ס)

הטופ המדובר של בלומרין (צילום: Estrop לגטי אימג'ס)

הלוק שהיא פירסמה כולל ג׳ינס בגזרת אוברסייז – בחירה שהיא הולכת עליה לא מעט לאחרונה, יחד עם טופ פרפר ורוד תלת מימדי ומקסים של בלומרין לפקטורי 54.

טופ הפרפר צץ בכל מקום בגרסאות שונות בשנים האחרונות, וגרסת הדנים של בלומרין היא זאת שקיבלה הכי הרבה אהבה מהסלבס. דואה ליפה היא עדיין מלכת טופ הפרפרים הבלתי מעורערת של ימינו, ולבשה כמה עיצובים שונים, אבל לצדה טופ הפרפר קיבל אהבה גם מאוליביה רודריגו, אוריה עזרן ועוד. מלבד בלומרין, אפשר למצוא גרסאות שלו אצל קאלט גאיה, Area ומאשה פופבה, לצד תרגומים נגישים יותר של אסוס או נאסטי גאל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Oria azran (@oriaazran_)

לא נשכח גם את המקור לטירוף הזה – מריה קארי. רק לאחרונה, קארי התלוננה בראיון שהיא לא מקבלת קרדיט על טרנד הג׳ינס הנמוך הגזור, למרות שהיא זאת שהפכה אותו לפופולרי כשהחליטה לגזור בעצמה את חגורת הג׳ינס שלה אי שם בסוף שנות התשעים. מכיוון שאנחנו לא רוצות להסתבך עם מיס קארי, נזכיר שהיא הראשונה שהפכה את טופ הפרפר לפופולרי, ואנחנו מוקירות לה תודה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by DUA LIPA (@dualipa)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by BLUMARINE (@blumarine)

השאירו תגובה