רוסלנה חגגה יום הולדת עם ביקיני כחול מושלם

לרגל חגיגות ה- 34 נסעה רוסלנה לחגוג בסיני. כבעלת מותג בגדי ים משלה, רוסלנה לא שכחה לארוז כמה דגמים מהמותג. הכי אהבנו את הביקיני הכחול רויאל עם התפרים הירוקים. מדובר בדגם שעוד לא עלה לאוויר, אבל רוסלנה דאגה לעדכן אותנו שהוא יעלה בקרוב

מאת  | ‏ 14 ספטמבר 2022

רוסלנה רודינה. חוגגת יום הולדת (צילום: אינסטגרם ruslanarodina)

רוסלנה רודינה. חוגגת יום הולדת (צילום: אינסטגרם ruslanarodina)

רוסלנה רודינה חגגה בתחילת השבוע יום הולדת 34, והחליטה לקחת את החגיגות לסיני. באופן טבעי, היא ארזה איתה בגדי ים וחוף מהמותג הפרטי שלה, רוסלנה רודינה פאשן, ועל הדרך גם נתנה לנו הצצה לפריטים חדשים מהקולקציה הבאה שלו.

בסטורי שהעלתה לאינסטגרם, רוסלנה נראית רותחת (כרגיל) בביקיני כחול רויאל עם תפרים ירוקים. מדובר בדגם שעדיין לא עלה לאתר המותג, והוא מהקולקציה החדשה שבדרך. בינתיים, כל הקולקציה הקודמת נמכרת בהנחה, כך שכדאי ללכת לנצל את המחירים המוזלים.

עיצבה לעצמה ביקיני כחול רויאל (צילום: אינסטגרם ruslanarodina)

עיצבה לעצמה ביקיני כחול רויאל (צילום: אינסטגרם ruslanarodina)

רוסלנה הצטלמה גם בשמלת ג׳ינס מתוקה ומחמיאה עם כתפיות דקות, מחשוף א-סימטרי ושסע, של המעצבת שלי אוהד. אוהד לרוב מעצבת שמלות כלה בגדי ערב, אבל השמלה הקלילה והכיפית הזאת יכולה לעבוד מעולה גם ליומיום עם סניקרס, ורוסלנה לגמרי שיכנעה אותנו שגם אנחנו צריכות אחת כזאת.

סשן הצילומים בסיני המשיך עם שמלת קשירה מפשתן בגוון אבן מקולקציית בגדי החוף של המותג של רוסלנה, ורק נותר לקוות שהיא תתן לנו עוד הצצה לקולקציית בגדי הים הבאה לפני שהיא חוזרת הביתה.

נשארה בפלטת צבעי הכחול  (צילום: אינסטגרם ruslanarodina)

נשארה בפלטת צבעי הכחול (צילום: אינסטגרם ruslanarodina)

השאירו תגובה