הסניקרס החדשות של אדידס עומדות להתפוצץ

קולקציית NMD של אדידס היא כל מה שהסטריט-סטייל שלכם אמור לכלול כרגע: תחכום וחדשנות, אבל בנונשלנטיות קלילה. את מקומן של הסניקרס הגדולות והמגושמות תופסת עכשיו האופציה הקלאסית והאלגנטית יותר, וזה לגמרי הזמן ליישר קו ולגלות את הנעליים שעושות את זה הכי נכון

מאת  | ‏ 19 ספטמבר 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by adidas Originals (@adidasoriginals)

נראה שהאתגר הכי משמעותי שעולם האופנה צריך להתמודד איתו בתקופה הנוכחית הוא העתיד, או ליתר דיוק – התחושה שההווה הוא העתיד, שאנחנו כבר חיים אותו וחייבים לעמוד בקצב שלו איכשהו. התגובה האופנתית לתחושה הזאת מתבטאת בכל מיני דרכים, אבל בעיקר בפעולה משולבת אחת: התקדמות וחדשנות, שבו זמנית חותרת לפשטות קלאסית. קולקציית NMD של אדידס היא דוגמה מושלמת.

אחרי תקופה ארוכה בשלטון, מעמדן של הצ'אנקי סניקרס הגדולות והמגושמות מתחיל להיחלש. מחליפות אותן צלליות צרות, עדינות ואלגנטיות יותר, שמשדרות גמישות וקלילות. האדידס סמבה הופכות לאהובות האיטגירלס, וה-NMD מתבססות כאופציה הלוהטת ביותר בזירה הספורטיבית. הלוק שלהן, עם הסוליה המקושתת, החרטום המתחדד קלות והטקסטורה הדקיקה, מרכיב סניקרס אידיאליות – מדויקות, מתוחכמות ונונשלנטיות.

אדידס NMD

הכי נוח, הכי נכון (צילום: יח"צ חו"ל)

הבגדים שמלווים את הקולקציה מדברים באותה שפת רחוב מעודכנת ומשקפים את הטרנדים המשמעותיים של הרגע, כך שישתלבו מושלם בכל מלתחה ולכל מטרה. הרי טופ קטן עם מכנסי טרנינג רחבים זה בדיוק האאוטפיט שבא לנו ללבוש כרגע בכל בוקר מחדש, כי שום דבר לא משדר יותר קלאס באפס מאמץ. הבחירה בכוכבת הפופ הברזילאית אניטה כפרזנטורית של הקולקציה מבטאת את זה מצוין – מדובר באישה מוכשרת שמביאה משהו חדש ורענן ונמצאת על המסלול המהיר להתפוצצות. ברור שהיא תעשה את זה בסניקרס הכי נכונות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by adidas Originals (@adidasoriginals)

צילום: יח"צ חו"ל

צילום: יח"צ חו"ל

צילום: יח"צ חו"לצילום: יח"צ חו"ל

צילום: יח"צ חו"לצילום: יח"צ חו"ל

צילום: יח"צ חו"ל

צילום: יח"צ חו"ל

השאירו תגובה