התגעגענו: מרינה קבישר בחזייה כתומה וחולצה תואמת מעל

בזמן שרוב העולם נדבק בטרנד הניוד של קים קרדשיאן, הגיע לאחרונה הצבע הכתום והתחיל להשתלט על הארון של הסלבס. עכשיו זה תורה של מרינה קבישר שבחרה מכנסיים רחבים, טופ קטן וחולצה מכופתרת פתוחה מעל ונראתה פשוט מדהים

מאת  | ‏ 5 ספטמבר 2022

 מרינה קבישר. החזירה את הכתום (צילום: marinakabisher אינסטגרם)

מרינה קבישר. החזירה את הכתום (צילום: marinakabisher אינסטגרם)

זה לא סוד שהגוונים הניטרליים השתלטו על המלתחות שלנו בשנים האחרונות. אפשר לקרוא לזה אפקט קים קרדשיאן שהדביקה את העולם כולו בחיבתה לניוד, אבל יש לזה גם סיבות סביבתיות וכלכליות. אנחנו מנסים לצרוך פחות ויותר חכם, כך שזה רק מתבקש שנבחר בשחור, לבן, חום, בז׳ וצבעים נוספים ששורדים הרבה מעבר לטרנדים ומתאימים להכל.

אבל עולם האופנה בהחלט לא יוותר על הצבעים הנועזים יותר, ונדמה שבכל כמה חודשים צבע אחר הופך להיות האחד שכולן שוברות איתו את הסקאלה הניטרלית. בשנה שעברה זה היה ירוק דשא וסגול לילך, ולאחרונה הפיד שלנו מתמלא יותר ויותר בכתום בוהק.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Marina Kabisher (@marinakabisher)

רק לאחרונה סיקרנו את גל גדות ואלין כהן בשמלות כתומות, ועכשיו הגיעה תורה של מרינה קבישר, שמספקת לנו טוטאל לוק כתום.

מרינה בחרה במכנסיים רחבים, טופ קטן וחולצה מכופתרת פתוחה ונינוחה. כל הפריטים שייכים לאתר האופנה המקומי Legal Outfit וכולם מאוד כתומים. אין ספק שמדובר כאן בבחירה חכמה לרכוש כמה פריטים ורסטיליים, שעובדים ביחד כמראה מונוכרומטי מלא אמירה, אבל אפשר גם לפרק אותם וללבוש כל אחד בנפרד בשילוב עם אותם גוונים ניטרליים נצחיים.

השאירו תגובה