הכי יפה שיש: הלוק הזה של נינט הטריף אותנו

בבגד גוף שחור ומכנסיים שחורים, נינט טייב הופיעה בלוק רוקנרול בצילומי ה"כוכב הבא" וגרמה לנו להיזכר למה התאהבנו מלכתחילה. שיתוף הפעולה ארוך השנים בין נינט לסטייליסט והמעצב גדי אלימלך תמיד מניב תוצאה שקשה להתעלם ממנה

מאת  | ‏ 29 אוגוסט 2022

נינט טייב. אי אפשר להוציא ממנה את הרוקריות (צילום: אינסטגרם Ninet Tayeb)

נינט טייב. אי אפשר להוציא ממנה את הרוקריות (צילום: אינסטגרם Ninet Tayeb)

מבחינה אופנתית, קשה מאוד להחליט לאן להסתכל כשאנחנו צופות בפרק של ״הכוכב הבא״. רותם סלע תמיד מהפנטת, אסף אמדורסקי לא מפסיק להפתיע, שירי מביאה את הגלאם ורן – נו, מי לא רוצה להסתכל על רן דנקר?

לא קל להתבלט בתוך חבורת הכוכבים הזאת, אבל שיתוף הפעולה ארוך השנים בין נינט טייב לסטייליסט והמעצב גדי אלימלך תמיד מניב תוצאה שקשה להתעלם ממנה.

מכיוון שהשניים עובדים ביחד שנים רבות, נראה שאלימלך כבר יודע בדיוק אילו פריטים יתאימו למראה הרוקנרולי הספציפי של נינט, שכולל הרבה שחור במרקמים שונים, קצת נגיעות של וינטג׳, תכשיטים עם אמירה וכמובן – סקס אפיל.

מהפנטת מאז ולתמיד (צילום: אינסטגרם Ninet Tayeb)

מהפנטת מאז ולתמיד (צילום: אינסטגרם Ninet Tayeb)

הפעם, אלימלך הלביש את נינט בבגד גוף שחור של אלכסנדר ווטייה לפקטורי 54, עם כריות בכתפיים ומחשוף עמוק שממנו ביצבצה חזיית תחרה. מתחת לשולחן השופטים הסתתרו גם מכנסי ברמודה שחורים של ננושקה מרשת עמנואל, והתכשיטים של גלית רונדין גנבו את ההצגה.

נינט בחרה לענוד לא פעם את התכשיטים של המעצבת, ואפשר להבין למה – הם מקוריים, מלאי אישיות ותמיד כוללים שילובים בלתי צפויים של חומרים, סגנונות וצבעים.

השאירו תגובה