"לא העבודה הכי טובה שלי": אמרטה גזרה לעצמה את השיער, בביקיני כמובן

לאחרונה נודע כי אמילי ראטאייקואסקי מתכוונת להתגרש מבן זוגה ואבי בנה סבסטיאן בר מקלארד, לאחר שעל פי השמועות בגד בה באופן סדרתי. טרם התקבלה תגובה רשמית שלה, אבל עכשיו מגיע הסרטון שאומר הכל בלי לומר מילה

מאת  | ‏ 23 אוגוסט 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

המהפכה הפמיניסטית של העשור האחרון נלחמה לשנות לא מעט תפיסות וקלישאות שנוגעות לנשים, אבל יש דברים שאין טעם להילחם בהם, כי הם נכונים. מה למשל? הדרכים השונות בהן נשים מתנהגות אחרי פרידה. כן, חלקנו עושות סטוקינג ללא הפסקה לאקס/ית ברשתות החברתיות. כן, חלקנו ממררות בבכי על הספה אל תוך קופסת גלידה. וכן, חלקנו מיד מגיבות בשינוי דרסטי במראה החיצוני.

במקרה של אמילי רטאייקאוסקי והפרידה המתוקשרת שלה מבן הזוג על רקע שמועות על בגידה (שלא לומר, בגידות), עד כה נרשם שקט יחסי מכיוונה של הדוגמנית שהפכה למעצבת וסופרת. הסימן היחיד שקיבלנו ממנה לכך שהשמועות נכונות היה כמה לייקים שהשאירה על ציוצים בטוויטר שמברכים על הפרידה ותומכים בה. אמרטה לא שיתפה יותר מדי מחייה ברשתות החברתיות מאז הדיווחים, אבל עכשיו החליטה לצוץ עם מהפך – או אולי מהפכון – שעשתה לעצמה בלייב.

@emrata

I know you cant tell a difference at the end

original sound – Emrata

הדוגמנית הייתה בדרכה לים וכבר עם ביקיני כשהחליטה שהמאורע דורש רענון תספורת, והחליטה לספר את עצמה קלות מול המראה והמצלמה, כשהיא מוסיפה עוד שכבות למסגרת הפנים, ובין גזירה לגזירה גם נותנת תשומת לב לבנה סילבסטר שמפציע להופעת אורח מול המצלמה. אמילי גם מעידה בסרטון שזאת לא הפעם הראשונה שהיא מספרת את עצמה, והתוצאה לא מסחררת אבל בהחלט מספקת. האם השלב הבא הוא תספורת דרסטית יותר?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily Ratajkowski (@emrata)

השאירו תגובה