עכשיו את מדברת: ביונסה רותחת מתמיד בשמלה עם מחשוף משוגע

מסע ההשקה של האלבום החדש של ביונסה מלווה באינספור לוקים שכבר קשה לעקוב אחריהם, לפחות עד שאחד מהם דורש את תשומת לבנו. זה המקרה עם השמלה הזאת של המעצבת חביבת הסלבס ננסי דוג'קה, שהתברגה מיד כאחד המראות הכי לוהטים של קווין בי

מאת  | ‏ 22 אוגוסט 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

כשמדובר במוזיקה שלה, ביונסה מצליחה להמם את העולם בכל פעם מחדש, והיא עשתה את זה גם עם האלבום החדש שלה – שעה שלמה של מסיבה קווירית שחורה ומרימה. אבל כשזה נוגע לסטייל שלה, חייבים להודות שהמלכה בי לא תמיד קולעת, ואחותה סולנג׳ למשל מצליחה לרגש ולהפתיע אותנו יותר, עם טעם אוונגרדי וייחודי רק לה.

ביונסה תמיד נראית מעולה, שלא תבינו לא נכון – אבל לפעמים בא לנו שכמו שהיא עושה עם המוזיקה שלה, היא תטרוף את הקלפים מחדש בכל פעם שהיא מוציאה אלבום ותשנה באופן משמעותי את הלוק והסטייל בהתאם.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Nensi Dojaka (@nensidojaka)

אז רק לאחרונה ייחלנו כאן לביונסה קצת יותר בועטת, ונדמה שהיא קראה והפנימה, ונתנה לנו לוק שחור מהמם וסקסי של המעצבת האהובה והמדוברת ננסי דוג׳קה, עם מחשוף מתוחכם וגרביונים שמגדירים מחדש את הביריות, יחד עם תיק חצוף של ג׳ודית ליבר שעוצב במיוחד עבורה.

אגב, על הלוק הזה לא אחראית הסטייליסטית הראשית של ביונסה, זרינה אייקרס, אלא הסטייליסט קיי ג׳יי מודי, שעובד לא מעט עם הכוכבת ומתלבש מדהים בפני עצמו. אה, והוא גם בן דוד של ביונסה – לא מזיק שיש קשרים בתעשייה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Beyoncé (@1.beyonce)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Beyoncé (@1.beyonce)

 

השאירו תגובה