ג'ניפר אניסטון הלכה על בחירת ביקיני לא שגרתית

הכוכבת בת ה-53 שיתפה את 40 מיליון העוקבים שלה בכמה תמונות מיום שבילתה עם חברים בחוף הים, כמו אחרונת האינסטגרמריות. בהתאם לפשטות הנונשלנטית שתמיד מאפיינת אותה, גם בחירת בגד הים שידרה אפס מאמץ

מאת  | ‏ 18 אוגוסט 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Aniston (@jenniferaniston)

אי שם בסוף 2019 קיבלנו כולנו מתנה מהיקום – ג׳ניפר אניסטון הצטרפה לאינסטגרם. הכוכבת האהובה היא לא בדיוק טיפוס של רשתות חברתיות, אבל לקראת השקת מותג השיער שלה Lolavie, נראה שהיא הבינה שהיא חייבת להצטרף למשחק.

מאז, היא הוכיחה שוב את מה שכבר ידענו עוד משנות התשעים – מדובר באחת המפורסמות עם האישיות הנגישה ביותר, ובדיוק כמונו כל מה שבא לה לשתף בפיד זה את חיות המחמד שלה או בילויים עם הבסטי, שבמקרה שלה היא קורטני קוקס.

ג'ניפר אניסטון בביקיני (צילום: אינסטגרם, jenniferaniston)

צילום: אינסטגרם, jenniferaniston

השבוע, קיבלנו מג׳ן תמונות חופשה, שרחוקות מאוד מתמונות החופשה שאנחנו רגילות לראות בפיד. אניסטון שומרת על פשטות ונגישות, לפחות יחסית למיליונרית – אבל בכל זאת קיבלנו תמונת ביקיני אחת, שמזכירה שהיא עדיין אחת הנשים הלוהטות בסביבה.

עם התמונה הזאת, אניסטון גם החזירה לחיינו טרנד ביקיני שפחות מככב בחופים בקיץ האחרון – שני חלקים לא תואמים. במקרה שלה מדובר בטופ שחור ותחתונים בגוון ורוד ברביקור טרנדי, ואם יש מישהי שיכולה לשכנע אותנו לחרוג מהמאצ'י-מאצ' לטובת אווירת "זרקתי על עצמי משהו" נונשלנטית – הרי שזאת חברתנו הוותיקה ג'ן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Aniston (@jenniferaniston)

השאירו תגובה

 

  • יו….זה מדהים, וואו. פשוט יוצא דופן. מיוחד. מקסים. הורס.
    יצאתם מכל החורים עם בביקיני.

    מאת: מליה |‏ 18 באוגוסט 2022 | 09:46
  • בחייכם, אתם קוראים מה אתם כותבים? מה פשטות נונשלנטית, בחיי אמכם מה. שמה ביקיני, ראו לה את התחת והציצים. מה פשטות נונשלנטית. שיגעתם את רבי.

    מאת: מה אתם מחרטטים |‏ 18 באוגוסט 2022 | 08:17