משפחת המלוכה: קיילי וסטורמי עושות את לונדון ברצף לוקים משוגע

קיילי ג'נר השאירה את אחיותיה לתחזק את הדרמה המשפחתית ולקחה את סטורמי בת ה-4 להופעה של אבא טראוויס סקוט בבירת הממלכה המאוחדת. השתיים ארזו מלתחה נועזת ומתקדמת מתמיד, ועכשיו נשאר רק לשאול מי כאן גונבת למי את ההצגה

מאת  | ‏ 7 אוגוסט 2022
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

אם להתעלם רגע מהזירה המקומית ומקיומן של פרופורציות, אפשר להגיד שסוף שבוע סוער למדי עבר על בנות משפחת קרדשיאן-ג'נר: קים נפרדה מפיט דיווידסון, קלואי הביאה ילד שני עם טריסטן תומפסון, וקיילי הסתבכה עם מחלקת הפיקוח הסניטרי של אינסטגרם, ותוך כדי גם הספיקה לדגמן רצף של שישה לוקים משוגעים. מיותר לציין מה מהנ"ל הכי מעניין אותנו.

חצי שנה אחרי לידת בנה, קיילי חוזרת רשמית ובסערה אל קדמת הבמה האינסטגרמית וניכר שהיא עושה זאת תוך השקה הדרגתית של פרסונה אופנתית משודרגת ומתקדמת מתמיד. האאוטפיטים שהציגה במהלך סוף השבוע מפלרטטים עם אוונגרד ועם סגנון Y2K טראשי וממוקדים בלייבלים ומעצבים שאינם החשודים המיידיים.

זה התחיל עם הלוק הוורוד-שחור מקולקציית 2007 של קום דה גרסון, הכולל חולצה וחצאית בהן משולבות כפות ידיים ש"ליטפו" את גופה, והמשיך עם טוטאל-לוק היסטרי של המעצבת מרין סר – שמלה שעשויה מחגורות ג'ינס עם טבעות ותליוני מתכת, כולל מגפיים, שרשרת ועגילים תואמים. 

עם הנחיתה בלונדון לרגל ההופעה של טראוויס סקוט, נרשם לוק מתואם עם סטורמי בת ה-4 (שבעצמה מתחילה להסתמן כפאשניסטה שנותנת פייט רציני לבת הדודה נורת'), בו שתיהן לבשו מכנסיים עם הדפס ג'ינס מקומט של אוטולינגר. קיילי הוסיפה משקפי שמש חייזריים ותיק של המותג, ו"עקבי הסליים" בהחלט נראו כמו חלק מהסט – אבל הם למעשה של המעצבת הברלינאית הלנה סטולטינג.

מעיל העור הכחול עם שולי הפרווה כמעט גנב את ההצגה מהשמלה הכסופה של סטורמי (אבל רק כמעט), והלוק האחרון נכון לכתיבת שורות אלה כולל חצאית ג'ינס גזורה קצרה מאוד ונמוכה מאוד, בשילוב מעיל אופנוענים צמוד. איך מסתדרים כל המעילים האלה עם גל החום ששוטף את הבירה הבריטית? לא ברור, אבל יש לנו תחושה שקיילי לא מזיעה יותר מדי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)

השאירו תגובה